pahf Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Skal skifte dempere på min golf 2 som er senket 40mm. Må kjøpe org dempere til jeg får råd til kortere, og da lurte jeg på hva som er å anbefale av olje og gass dempere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Ikke tenk olje en gang, er best med oginal, dvs. heisa, bil, en senka bil har korta fjæringsvei(normalt sett), behøver derfor litt stivere fjærer/hardere dempere, forskjellen mellom gass og olje er til å ta å føle på med senking, med "bare" 40 senk så holder det me orginalt lange dempere, kyb, har jeg god erfaring med. Hvis det er jamex- sett så kan du vel regne 80 mm etterhvert. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 koni er bra, bilstein og, men de er dyrere, og koni justerbar holder i mange år (når de blir svakere, så justerer du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 ok.har olje nå,men bytter til gass uten problem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 køpte gule koni sport dempere til min bil, funker som hakka møkk:cool: er godt fornøyd med dem... kosta meg ca 5500 for dempere rundt hele... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Gule Koni tåler ikke hopping i allefall Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg