vwcab Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 har denne motoren liggende og samle støv.. km 130000km og reg-reim m stramme hjul byttet for 10000km siden. 1996mod må da være noen her ute som vil kjøpe denne... selges for 2000kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PM eller sms/tlf:94246423 Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.