BoomBoxx Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Heisann! Selger en Pioneer DEH-P3500MP som fulgte med i en av bilene mine. Den har IKKE intern forsterker, med mindre noen er interessert i å betale ca. 600,- for å få dette reparert, IC'en har nemlig røket. Testet spilleren forleden i bilen til dama, og den fungerer utmerket rent bortsett fra dette. Går ikke ut i fra at noen ønsker å reparere den, da det er bedre å kjøpe den billigste 4-kanals forsterkeren i hele verden, og den er fortsatt bedre enn hva som ligger i CD-spillere generelt... Men den er fin å bruke i et budsjettoppsett med separate forsterkere til alle høyttalere. Når jeg i tillegg selger spilleren for 300,- er det vel ikke mer å si enn LØP OG KJØP - hvertfall den som vil ha en rimelig, solid MP3-spiller som er godt brukt av en surrebukk fra Drammen med litt under middels elektronikkunnskaper. :) PRIS: 300,- + frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 du kan ikke få fiksa ICn? :) og selge den for feks 800kr? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Jeg vet ikke helt. Kunne sikkert fått det til, men da må jeg bestille en IC, bytte den, og satse på å få solgt spilleren for tilsvarende mer etterpå... Holder fortsatt på med å pusse opp en leilighet, så vet ikke om jeg har tid til det akkurat nå, dessverre... Blir såvidt tid til å snylte litt internett av naboen innimellom! (WiFi er en fin ting) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 300+ frakt? Hvor bor du? Bare den spiller CD/MP3, så tar jeg den, jeg trenger billig spiller FORT!! Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Byr deg 350kr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Høyeste bud vinner :) Den ligger klar for å sendes, må bare slenge den i en eske først. 350,- er notert. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Var det noen som skulle ha denne? :) Den ligger og venter på PM fra kjøper, om denne finnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 kjopern eg vist du gidder og vente til eg komner ijenn fra ferie, ca 1 uke. ok?? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg