Stingah Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Tenkte jeg bare skulle rose hele forumet under en kam (tråd). Har spart flere tusen kroner på hjelpen jeg har fått her, mot å måtte levert inn bilen for å få gjort mye. Så takk til selve forumet :) Mvh Fredrik Sjølie :spin Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Sånt liker vi å høre! Kjempeflott at man her inne kan hjelpe hverandre med ting&tang. Det er jo faktisk mange ting man ofte kan gjøre selv på bilen sin, mot å sette den på et verksted for dyre dommer ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenacius Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Tenkte jeg bare skulle rose hele forumet under en kam (tråd). Har spart flere tusen kroner på hjelpen jeg har fått her, mot å måtte levert inn bilen for å få gjort mye. Så takk til selve forumet :) Mvh Fredrik Sjølie :spin Støtter denne 100 %. Har selv fått mye hjelp her inne. Vil spesielt takke folket på Volvo delen. :) Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Slenger meg på her. Det er mye en kan få vite og få tips om her inne. Mange hjelpsomme folk. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Et nødvendig forum for de som ikke kan alt for mye (som meg), og da vil jeg si at takk til dere som holder forumet oppe, og de som sitter her inne med mye kunnskap (uten de hadde man vel ikke fått så veldig mye hjelp..):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_740_GLE Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ja, helt enig her...Lest mye nyttig her inne...Såe takk;-) Siter 88 Volvo 740 GLE 86 Lada Niva 85 Nissan King Cab 76 Chevrolet K20 76 Chevrolet K20 (Offroad bil;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 enig med at det finnes mye hjelp! mange kloke folk her! :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 enig med at det finnes mye hjelp! mange kloke folk her! :) enig... og til alle dere som oppdager råe biler hele tia :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Henger meg på denne. Takk til alle medlemmene og moderatorene på bilforumet! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Jeg også Takk til alle sammen :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg