reyes Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Har nettopp montert green filter på bilen min. Er en Vectra B 1.8 Ecotec 16v. Synes lyden er ikke noe grom i det hele tatt, bare masse rare lyder på tomgang. Er det flere som har opplevd lignende? Har nettopp skiftet ventiler, kan det ha noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Har satt på det samme på min like 1,8 og det høres ut som om den kakler veldig på tomgang, men når jeg belaster så høres det veldig bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 jeg har også montert det på min 1.6 og det høres bare flott ut ;) både når den står og bakker og når jeg trår på.. Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 de e nåke spesielt me 1.8 ecotec motorane å sportsluftfilter.. ka me innsatsfilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg