Gå til innhold

Jan Tore Pedersen

Ranger emnet


mavrick

Anbefalte innlegg

ja... det lurer jeg og på... har akuratt handlet bil av han jeg, og han overhaler motoren min gratis mot at jeg betaler deler, han bruker tiden sin tydeligvis, men har ikke hatt noen store problemer med han... litt vanskelig å få tak i, men jobber mye natt etter hva jeg har merket... men pleier å ringe opp igjen hvis jeg legger igjen tapt anrop...

 

edit* Han skulle være borte i ca 1 år tror jeg han snakket om, men kunne hende det ble lenger...

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en 1992 RX 7 hos han som jeg har fått opp til Tromsø. Men nå er han sluttet å svare på tlf, han har blokket meg på msn og svarer ikke på mail. Har betalt han hele kjøpesummen på 150.000 og sitter med et dårlig eksemplar av RX 7, som jeg ikke har noen papirer på å ikke får registrert bilen. Så bilen har verdi som en dårlig delebil, har hatt en dialog med jan tore lenge, men så sluttet han tilslutt å svare meg. Er vel over et år siden jeg fikk bilen så tror dere forstår at jeg begynner å bli irritert. Å etter alle PM jeg har fått er jeg ikke den eneste som føler seg lurt av denne karen. Håper dette oppklarer endel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for og være negativ. men før dere begynner og slenge dritt om folk bør dere egentli ha litt troverdighet i det dere sier. Om det kun er papirer for registrering som er problemene deres så kan dere få kjøpe papirer med meg.

 

Eg er sikkerpå at jantore mer en hjerne også skaffer tuv papirene til dere dersom dere tar opp saken på en sakelig måte isteden for og gå i eit offentlig forum og starte og slenge dritt. Eg for min del hadde aldri orket hjelpe 2 drittunger som hadde raka ned på meg i eit forum. Jantore har solgt mangen biler til mangen fornøyde kunder. Selv om eg har hørt han har det med og være litt treig i avtrekkern enkelte ganger.

 

(noe eg egentlig forstår) Shipping etc etc blir aldri som planlagt.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for og være negativ. men før dere begynner og slenge dritt om folk bør dere egentli ha litt troverdighet i det dere sier. Om det kun er papirer for registrering som er problemene deres så kan dere få kjøpe papirer med meg.

 

Eg er sikkerpå at jantore mer en hjerne også skaffer tuv papirene til dere dersom dere tar opp saken på en sakelig måte isteden for og gå i eit offentlig forum og starte og slenge dritt. Eg for min del hadde aldri orket hjelpe 2 drittunger som hadde raka ned på meg i eit forum. Jantore har solgt mangen biler til mangen fornøyde kunder. Selv om eg har hørt han har det med og være litt treig i avtrekkern enkelte ganger.

 

(noe eg egentlig forstår) Shipping etc etc blir aldri som planlagt.

 

 

Han skulle ha levert bilen ferdig registrert for et år siden, litt treg i avtrekkern?? Hadde du kunne lese hadde du vist at jeg har ventet i over et år! Har prøvd å ta saken opp på en ordntlig måte, men som du leser lengre opp i tråden er det vannskelig når han aldri svarer, mod, hjemme tlf, mail, post på bilforumet!! Å vist jeg kjøper papirer fra deg har jeg latt meg svindle å det blir ikke å skje. Dessuten burde du vite mere om dem du skriver om før du kaller dem dritt unger!! Å evnt lese tråder/innlegg om dette før du helt uten å kjenne saken skriver masse piss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va f har det med saken å gjøre? Driter i va dere trur har skjedd, prøvde kun å få litt info om han, å det har jeg nå fått!

 

 

Hjelper ihvertfall ikke å være usaklige mot enkeltpersoner på et forum, som i mine øyne ihvertfall ikke er mye seriøst.

Tviler på at noen vil hjelpe deg\dere som viser den holdningen.

 

Just my 0.02$

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ihvertfall ikke å være usaklige mot enkeltpersoner på et forum, som i mine øyne ihvertfall ikke er mye seriøst.

Tviler på at noen vil hjelpe deg\dere som viser den holdningen.

 

Just my 0.02$

 

 

som jeg skreiv lengre opp har jeg fått den infoen jeg trenger! trenger ikke dine synspunkter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår