nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 LOL! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 haha, det første jeg tenkte da jeg så tittelen var den kalkundumpen som ofte brukes på supra. faen sånn skal jeg ha Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 haha.. hørtes ut som'n kvelte kalkunen når ga på gass etter'n girte da. hehe. slik man sku hatt på russe bil:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 haha.. hørtes ut som'n kvelte kalkunen når ga på gass etter'n girte da. hehe. slik man sku hatt på russe bil:) først måtte man hatt turbo på russebilen, ikke veldig vanlig det! =) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 først måtte man hatt turbo på russebilen, ikke veldig vanlig det! =) veit det.. er ikke født i mårra heller.. ikke vanelig nei.. men lar seg sikkert gjøre:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 blir fler og fler sånne rare dump ventil lyder...ligger noen på media forumet og.. Jeg for min del hadde aldri giddet å hatt en sånn en som fast dump.. Kanskje brukt den i helgene osv. :P ^^, Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 :p Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 til info: dette er folk som teiper vanlige dyrekalle-fløyter fast i BOV'en sin. Det fins vel ikke dumpventiler som lager slik lyd til salgs, men det er jo moro bare en og annen gang Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Dumt jeg ikke har lyd på jobb-pcen her nå da:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 til info: dette er folk som teiper vanlige dyrekalle-fløyter fast i BOV'en sin. Det fins vel ikke dumpventiler som lager slik lyd til salgs, men det er jo moro bare en og annen gang Kommer vel flere sånne etter hvert til norge og.. Er en som hadde masse forskjellige dyre lyder på pærta si her i fredrikstad ifjor.. stod på en parkerings plass midt i byen, med sota ruter og satt å pærta når eldre kvinnfolk gikk forbi.. Jeg skvatt som ett helvette når jeg hørte at en hest skrek bak meg.. Lurer på om de ikke fikk seg noen god latter når de satt inni der.. Lurer også på hvor man får kjøpt en sånn pærte.. hadde vært morro å hatt det, for det hørtes helt ekte ut og.. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 jakt-butikker Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg