Hello100143 Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Her er et bilde av basskassa som jeg ska ha i bilen. Elementene er to 15" fra konsert høytalere. De er merket Peavy, og slår ganske godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Var litt mørkt det bilde der mister... Har du noen specs på elementene, størrelsen på kassa? Og hva skal du drive de med? Og hvilken bil skal det stå i ? Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 dette spiller sikkert hardt, men det ser jo grusomt ut.. tror du er enig med meg! ;) Vi skal ikke komme her og si at det akkurat ser lekkert ut! ;) Stå på! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 funker nok det der. men har du tatt disse elementene fra noen topphøyttalere fra peavy? kommer sikkert til å spille drithøyt. men som sakt. ser ikke spesielt lekkert ut. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Jeg vet det ikke ser lekkert ut.... Er et gammelt teppe som har lugge i en lada.. bare skrudd fast med noen veldig små skruer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Var litt mørkt det bilde der mister... Har du noen specs på elementene, størrelsen på kassa? Og hva skal du drive de med? Og hvilken bil skal det stå i ? [/Quote] Ska kjøpe forsterker etterhvert... får se når eg får tjent litt mer penger ;) Skal stå i en Opel Ascona C :D Har ikke målt liter og slikt enda.. Ska gjøre det snart Jeg aner ikke noe av hvor mye watt max og slikt. fordi det står ingenting annet en Peavy på baksiden. Skal se om jeg finner ut noe mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Så jalla! Du har til og med dratt kablene rett ut samme hull som høytaleren er plassert... Jaja, blir spennende om det låter bra da. Har du tenkt noe på om kassen er rett volum til elementene? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Dette var bare en kjapp løsning for å se om de funket... IKKE en permanent løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 tar heller å stikker ut å lakker kassa da? blir folket fornøyd da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hehehe... annet enn at det gleder meg at du har noe og gjøre så forandrer jeg ikke mening bare for at du lakker kassa med benga! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 ska spraylakkere :P med grunning og svartlakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 men er alikevell 2 år til lappen, så du har god til til å prøve og feile ;) begynte slik selv når jeg var 13-14 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg