142turbo Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 har da en 142 73" som jeg vil selge...helt karosseri på den, er forsåvidt et påbegynt objekt men den starter å går veldig fint.. henger litt på bremsene men det er jo bare å kjøpe rep sett til calipterene.. den står nesten i deler nå men har alt..er ikke skilt på den.. kun front rute som mangler som jeg kommer på i farta. kan få med noen lykter bak å forran, å blinkers å greier. har også rødt interiør, visst jeg kommer på noe mer så sier jeg ifra.. men ville sjekke om jeg fikk noe respons på den å noen bud, veit ikke helt hvor mye jeg skal ha for den, men er som sagt åpen for bud. Mvh Marius johnsen Ps: Ligger bilder på bilfrelst.piczo.com.. åsså er det bare å ringe/Sende sms når som helst på døgnet;) :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ironside Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Ja her dukket det opp noen spørsmål.... Gått langt? Hvordan er interiøret? Rust under? Hvilken motor? Hvor befinner bilen seg? Prisantydning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Bare la merke til en arti ting du glemte :P "åsså er det bare å ringe/Sende sms når som helst på døgnet" Hva er tlf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142turbo Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Bilen er Solgt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg