Gå til innhold

Rs2?

Ranger emnet


jijohans

Anbefalte innlegg

Originally posted by jijohans

Hvor mye kan man justere opp trykket på en org. rs2 sånn helt uten videre? tenker da mest for 201m...;) 1,5 bar? lader vel 1,1 org...

 

Jeg er ikke noe ekspert på det. men hvis den ikke er chippa kan du gjøre det først. de er jo geniale å chippe. fra 315hk til 380hk.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet godt hva vi holder på med....Ingen vits i å finne opp hjulet på nytt hvis noen har gjordt dette før....!!!

 

Etter det jeg har hørt er ladetrykket 0,9 på S4 og 1,1 på Rs2, har ikke målt selv enda...

 

Fryktelig mange som som sier de vet ting og når det kommer til stykket vet de ikke en puck....:mad:

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

 

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jijohans

Vet godt hva vi holder på med....Ingen vits i å finne opp hjulet på nytt hvis noen har gjordt dette før....!!!

 

Etter det jeg har hørt er ladetrykket 0,9 på S4 og 1,1 på Rs2, har ikke målt selv enda...

 

Fryktelig mange som som sier de vet ting og når det kommer til stykket vet de ikke en puck....:mad:

 

Hvis du absolutt tror du vet hva du gjør, så må du iallefall la være å påstå ting du ikke kan da!

 

RS2 skal lade 1,4 bar orginalt.. Turboen er god for 350hk, men du får chip som de påstår gir 360hk...

 

Du kan bytte ut magnetventilen til en justerbar ventil ja.. Men da tar du vekk all retrett for motorens eget sikkerhets system.. Ikke anbefalt.. Dessuten hadde jeg aldri turt å lade mere enn den gjør orginalt, uten å hatt lambda måling iallefall! Det er ikke en gammeldags motor du roter med her tross alt...

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du vil tjene på å chippe den framfor å justere lade trykk selv...

Du gir den jo ikke mere bensin... -> lettere brente stempel -> ikke gøy

 

Vet du ikke hva du baler med så ikke gjør det....rs motor er jo ikke det biliigste da...;)

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man klarer ikke bare å juster ladetrykk uten at man gjør en del andre inngrep, rs2 lader 1,4 som peak og skal holde 1,1-1,2 stabilt, ikke rør dette!!! Jeg vet hva jeg prater om da jeg bla har hatt Rs2!!!!

Dette kaller vi garasje trim og holder aldri lengre en 1 lyskryss, og tro meg deler er dyrt til Rs2

AUDI QUATTRO TO THE PEOPLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår