El_Loco Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Stemmer for at dette skal være årets bump.. Ascona er visstnok banna, og denne diskusjonen fant sted 3 år siden. Interessant.. Eirik And the award for Bump of the Year goes to..... Sharp ! :hello: :win *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Leste igjennom tråden her nå, og for hver side fikk jeg mer og mer lyst til å oppsøke Ascona og banke dritten ut av ham med ett balltre! Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Det du skriver her er jo helt på trynet, og burde egentlig vært nok til å ta fra deg lappen. Håper de gjorde dette, for etter å ha lest hele denne tråden, har konklusjonen blitt at Ascona er helt teit. Bra han er bannet. Eksempel: HondaGirl vraket en åtte måneder gammel bil pga et endeledd som røk, og da svarte han dette: Brudd på kjøretøyforskriftene kan man tilskrive din ulykke til da. HAHAHA:D Teit fyr! Slik jeg skjønner det svaret hans, så bør vi alle ha en komplett servicegarasje i hagen, og etter enhver bruk av bilen, om det er aldri så kort, så skal bilen totaloverhales og sjekkes av profesjonelle fagfolk. Faen så teit fyr:D Denne tråden var ganske morsom å lese:D Thank you, Bumper-man! Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jeg, en Audi A4 1.8t og en Ford Mondeo Rs hadde 225km/t gjennom rakkestad igår natt :D Egentlig helt jævlig dumt, men var litt forbanna og dritt lei jobben..og når han i A4en smilte som om han hadde verdens tøffeste bil til meg, da kjente jeg det ble litt varmt i toppen.. Etterpå sjalv jeg litt i beina, pga. jeg først da tenkte på at det var helvettes mye politi ute pga. Gatebil. - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Er egentli noe galt når man etterpå tenker mest: "Tenk om politiet var der" istedet for "Tenk om jeg hadde kræsja". 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 førstepost datert: 21st July 2003, 20:49 dude, hva var meninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Vi legger denne gamle tråden død..... Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg