Gå til innhold

Banekjøring for jenter....

Ranger emnet


Volvojinta

Anbefalte innlegg

Det er faktisk en del jenter som kan kjøre! Blir jeg frakjørt av en dame en gang (har nesten skjedd, men jeg hadde mer under panseret) så blir jeg ikke irritert, ivertfall ikke mer enn om jeg ble frakjørt av en fyr:angry

 

ps: med "under panseret" tenkte jeg ikke på det som skiller gutt fra jente ;-P

As usual with cars:

Car owner: How fast can you make it go?

Tuner: How much you wanna spend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ellers så?...

 

 

 

men digger det at jenter skal få kjøre!!! kongebra!

og hvis det er Molly som kjørte geir skæææææævvvv ute på banen så må jeg bare si hu er heeeeeeeeeeeeit!!!!:pray aneglsmili :titties:

 

 

 

btw er faren din flink med baller?

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers så?...

 

 

 

men digger det at jenter skal få kjøre!!! kongebra!

og hvis det er Molly som kjørte geir skæææææævvvv ute på banen så må jeg bare si hu er heeeeeeeeeeeeit!!!!:pray aneglsmili :titties:

 

Molly kjører Nissan 200sx S14a og har type, bedre lykke neste gang:p

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men on topic no kara

 

Mener dette var ment som ett kurs med Henning Solberg(?) jeg.

 

Henning Solberg har kanskje takket ja til å lære oss jenter å kjøre en dag på Rudskogen!

 

Hva er da vitsen med å mobbe slikt? Bare lurer :D

 

Lykke til og kos dere som skal/vil kjøre :)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..Eller guttehåndball:P

 

haha, den var bra. :), det er jo sant.

 

Mange treff hvor de har hatt "jente kjøring" som jeg har vært på, mener norsk sportsvognklubb hadde det på et treff bl.a. Håper dere blir nok jenter til å få få arrangert noe.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Copy / paste rett fra http://www.girlsgofast.com

 

 

" Henning Solberg har kanskje takket ja til å lære oss jenter å kjøre en dag på Rudskogen! Før vi kan avtale noe med han så må vi vite hvor mange jenter som kunne tenkt seg dette. Er du jente og har bil så er muligheten for å kjøre på bane kommet! Har du alltid vært litt bekymret for at mye folk ser på og mange biler på banen samtidig så har du nå muligheten til å ikke bare kjøre bilen din på bane sammen med andre jenter men få noen kjøre tips av Henning Solberg også! Dette er et unikt tilbud til deg som er jente og vil opp og fram i gatebil miljøet! Banen blir åpen kun for jenter og det blir minimalt med publikum. Så har du egen bil som du kan og vil kjøre på bane så send mail til: girlsgofast@gmail.com så får vi en oversikt over hvor mange som kan komme. Legg ved litt info om deg selv og bilen din. Dato er litt usikkert men vi trenger minst 15 jenter til å stille opp! Så ikke vær beskjeden og send oss en mail!:) "

 

 

Etter hva jeg har observert på bilforumet er det bare en jente som har svart i denne tråden. Det viser vell litt på mangelen på jenter..

 

Du volvojiinta, har du tenkt og kjøre?

 

 

-mvh

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, den var bra. :), det er jo sant.

 

Mange treff hvor de har hatt "jente kjøring" som jeg har vært på, mener norsk sportsvognklubb hadde det på et treff bl.a. Håper dere blir nok jenter til å få få arrangert noe.

 

 

hehe.

 

Synes det er bare kult at jentene skal få kjøre jeg, så kan vi gå å rusle med barnevogna imens de svir gummi:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona har nå fått fritt valg Alfa gammel klassisk ræserbil eller den lille brune med 450hk så da kan hun velge hva hun vil kjøre.

 

Men kjøre ja det skal hun sier hu.

 

Å gutter husk at damene kan ikke ødelegge mer en vi trolig allerede har ødelagt på banen :scared

Mao det er bare å gi dama nøkler og be henne gi gass.

 

Mvh

Passasjer og co pilot/kart leser for kvelden

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår