Janisbananis Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Tjena. For en drøy måned siden kjøpte jeg meg en BMW 318. Jeg ble informert av selgeren at det snart var på tide å bytte kamakselen. Bilen gikk greit de første dagene, men så ble jeg nødt til å parkere den grunnet "tikking". Jeg kontaktet en bekjent som sa at det var nødvendig å bytte kamakselen og ventilløfterne (?). Det jeg lurer på da er; hvor mye jobb er det å ordne dette? Og hvor mye vil dette koste på et verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 litt jobb verksted ca4000+ deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttrax Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 ca 9000 kr, koster 5000kr for kammaksel settet diverse plasser i norge, men 1800 hos koed i dannmark. bestill derifra og få noen som har litt peiling til å bytte det for deg.. jeg bytta mitt, og er litt jobb, du må egentlig ha spesial verktøy for å låse kammen for å få den til å stå riktig på gradene, men du kan få lurt deg unna med en 90graders vinkel jern, det brukte jeg ;) hehe lykke til =) http://www.koed.dk Siter 1,8gl 87mod. Low Fat and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 jeg bare stripset reg reima, og byttet kammen jeg. ferdig med det.. ventil løfterne sitter jo bare på et kulehode, så det tar jo 10 sek og bytte dem da kammen er ute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg