BushwalkA Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 why ? dyr i drift ? :P funnet no verksted btw ? Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Vist jeg husker riktig var det noe sveise jobb på ramma, og vist du leser hele tråden så ser du at han har overhalt en del i understelle og framaksling.. Bilen var jo heller ikke eu-godkjent da han kjøpte den......så 35000 lapper er ikke en gærdi pris på denna. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg solgte den for 27000 kr, med et ekstra sett akslinger, girkasse og litt div... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 why ? dyr i drift ? :P funnet no verksted btw ? Dårlig med verksted ja, har ikke sjekka så mye heller... Hiluxen var ikke så forferdelig dyr i drift, men har kjøpt meg Audi Quattro nå, så bli litt gøy i vinter likevel da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Har jeg missforstått, eller bytta du en civic turbo i en toyota hilus 1982 modell? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 du har missforstått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hehe der har vi brundalen vgs' garntert høyeste bil, som nærmest stikker opp av den store haugen av scootere og mopeder på parkeringsplassen :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ikke nå lenger da.. Den er solgt nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg