Golfus Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hei hei.. jeg koblet til to 8" suber og en 12" pluss en forsterker til bilen min her en kveld.. dagen etter på skulle jeg ut og prøve og få sammstille subene litt, og plutselig forsvann lyden i subene helt! er kun fronthøgtalerene som funker nå! det virker som om forsterkeren ikke får strøm, noen som vet hva som kan vere gale? lurer på om det er ei sikring som er gåen? systra mi stakk av med bilen så jeg får ikke sjekket det før ut i veka, så jeg tenkte jeg kunne spør her siden jeg ikke får gjort noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 hva med å fortelle litt hvordan du har koblet! hvilke forsterker og hvilke elementer også. er alle koblet til 1 forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfus Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Er ikke helt sikker på hva forsterkeren og elementene heter, men skal finne det ut til i morgen. alle tre elementene er koblet igjennom delefilter og inn til en forsterker, forsterkeren er 4x100w vist jeg ikke husket helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 4 kanaler, det vil si at du brokobla 2 kanaler til 12" og bruker en kanal til hver 8"? Er alle elementene kobla på 1 og samme delefilter? Har du alle 3 elementene på 1 kanal? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg