Gjest Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Ok, problemet er at girene forsvinner. Altså, jeg finner ikke første og andre noen ganger, og når jeg setter bilen i "5", så havner den i tredje. Revers er en tapt sak. Girkassa har vært bytta, men han som bytta den fikk ikke til å lufte clutchen på riktig måte. Så clutchen har nesten ikke vandring. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Bilen er foresten en 87 Saab 9000. Kan det være giroverføringen som er rar? Eller vil dette problemet la seg løse av å lufte clutchen ordentlig? Takker for alle svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Fiks giroverføringa først,har ikkje noe med clutchen at den går i feil gir.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hvordan gjør jeg det? :P Jeg har ikke så mye peiling at det gjør noe, men jeg lærer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 det er den stangen som går under bilen fra girstangen til girkassa Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Ganske logisk sak det med giroverføring... Skjønner det nok hvis du titter litt... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg