kisen Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 :hello: da va det min tur å slenge stereo i biln.. stereoen blir å stå i min mazda 323 :) Det jeg har kjøpt nytt i år er subwoofer å monoblokk.. venter ennda på monoblokka. men skal jøre alt klart før monoblokka kommer, så med andre ord stresser æ ikke :???: her er subbene jeg har kjøpt. å her er kassen subbene skal stå i :thumb å takk til dag-johansen her på forumet som lagde kassen til meg.. Alt annet er i biln fra før av. cd spiller pioneer deh960mp.. 2 stk optima redtop: frontsettet: focal 130v slim. kompsettet i hattehylla: alpine spx 177r 4 kanalern: spl-dynamics TC-704 + 2 stk monsterkabel signal.. å automat sikringer å alt sånt dr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 ser bra ut dette:thumb Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Aah nice 323! Er ikke snøen smeltet ennå i Tromsø? :P Vil ikke anbefale høyttalere i hattehyllen forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 ser bra ut dette:thumb takk:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Aah nice 323! Er ikke snøen smeltet ennå i Tromsø? :P Vil ikke anbefale høyttalere i hattehyllen forresten. er et gammelt bilde:) såm du ser skifter æ om t sommerfelgan. hvorfor anbefaler du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Dette ser j**lig bra ut! Stå på! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Dette ser j**lig bra ut! Stå på! ;) takk:) blir mest sansynli å sette i gang med å montere i mårra, så spretter ut flere bilder da:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 er et gammelt bilde:) såm du ser skifter æ om t sommerfelgan.hvorfor anbefaler du det? Først og fremst fordi lydbildet blir ødelagt om lyden kommer fra flere steder. Og i hattehyllen får du jo heller ikke noe kasse bak elementene, som fører til dårligere lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Først og fremst fordi lydbildet blir ødelagt om lyden kommer fra flere steder.Og i hattehyllen får du jo heller ikke noe kasse bak elementene, som fører til dårligere lyd. har brokobla focal settet, så hører ikke noe til alpine settet, grunn til at jeg satt et komp sett i hattehylla også va fordi jeg tengte på de såm sku sitte bak. kansje det ødelegger lydbildet litt, menneh så lenge jeg ikke hører det komp settet bak så syns jeg at det er helt ok :) å alpine settet funker ganske greit såm free air.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 heyy, nice bil :thumb bare forbered deg for litt demping ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 heyy, nice bil :thumb bare forbered deg for litt demping ;) takk:thumb ja bare været blir bedre her i tromsø så skal jeg nåkk det, har ikke garage så må stå ute å fixe stereo. å har jo kun regna her oppe i år..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 takk:thumb ja bare været blir bedre her i tromsø så skal jeg nåkk det, har ikke garage så må stå ute å fixe stereo. å har jo kun regna her oppe i år..:( hehe, kan være greit med tak over hodet ja :) du kan jo titte på tråden min, om det er noe tips å få fra den, er jo ca. akkuratt samme bilen :cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=99744 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 hehe, kan være greit med tak over hodet ja :) du kan jo titte på tråden min, om det er noe tips å få fra den, er jo ca. akkuratt samme bilen :cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=99744 ja eneste forskjelln e vell motorn, har glx. tittet akkurat på tråden din, ble bra resultat. :thumb blir å bruke en litt anderledes løsning. vanskeli å forklare menneh trur det blir kult:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 slikt så det ut etter det fårrige stereoen ble heve ut. etter mye om å men gikk til slutt kassen nedi. mazda er gode biler å skru på:) å det er fordi det er ingenting et brekkjern å en hammer ikke klarer på di bilan:) måtte slå litt å tilpasse fårr å få snudd kassen.. et bilde av hattehylla:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 strømkabeln å det ene optima batteriet..:) Prosjekt seterygg:) slikt ser det ut bak:) plata er på plass å alt e bra utnom været:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg