TurboXs Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 sauer er det mye mer tak i. går rett imellom volvoblokker Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Fyll V-power da vel alle problem løst :op Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Har folk her virkelig så daukjørte biler att dem trenger v-power for å få vekk sota rundt ventilane. holdere innenfor det røde feltet så slipper dere slike problemer(lol). Dette med vann i en vakuum slange stemmer, volvo gjorde dette selv på noen av sine motorer som hadde problemer, der hellte dem selters forsiktig ned i innsuget/gasseren, testa det på grassklipperen med vannslangen(har lystt på vanninnsprøytning på bilen) men en gammal volvo ska seff ikke ha 92 oktan. Er faktisk en del seriøst her folkens, ikke "bare" tull fra meg. :D Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Per Olav 740'en min sliter jeg med å stoppe hvis jeg fyller 95 blyfri.. fyller jeg 98 blyfri, så går det fint. (B230A) da må du justere tenningstidspunkt så vil den gå bra på 95 blyfri Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Prøver vann jeg, har prøvd skamkjøring (gjør jo ikke annet), men det går ikke, så det er nok ganske kraftig lag med drit der... gidd ikke overhale, da jeg skal ha turbomotor snart uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg