Burny Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Har lyst og bytte kassa mi mot en annen sub, gjerne singel 12" eller 15". Er ikke noe galt med den, bare at jeg har lyst og prøve noe annet. Virker som jeg har litt for liten bil til og få utnytta lyden helt, så det blir litt for mye "buldring". Kjøpte den av "golf-vr5" her på forumet, og han kan vitne på at den spiller BRA! Vil helst gjerne bytte den mot en annen sub, men kan også selge for 1200kr. Bilde: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 lyst til å bytte den mot en audiobahn 12" med stygg hjemmelaget kasse? :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 lyst til å bytte den mot en audiobahn 12" med stygg hjemmelaget kasse? :P Bilder og info om elementet? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg