MisanoRed Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Er på utgikk etter en Golf III GTD/TDK/TDI som konebil/nr2 bil. Maks pris ca 50t Helst under 200t km stand. Noe som går med vurderinger om salg av sin Golf? Eventuellt kan Golf 4 TDI være int, men mistenker det blir litt for dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MisanoRed Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 har en hvis du er intressert http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1173673 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MisanoRed Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Mener jeg så denne for salg for en stund siden. Har du nettopp kjøpt denne eller har du lagt den ut for salg på nytt? Syns det blir litt drøy km stand når det nærmer seg 300t km. Er det 75hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 har lagt den ut på nytt. får ikke helt bestemt meg for om jeg vil selge den, men måtte sjekke responsen, alt er jo til salgs for rett pris. det er 75 hk ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg