Gesel Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Får meg 190 om to uker, og skal ha inn to stk RF P312, RF T1000 forsterker og kondis i bagasjen, samt. frontsett og spiller.. Det jeg lurte på om folk kunne postet bilde av anlegget sitt? Trenger litt inspirasjon (nei, skal ikke stjele ideene deres :) ) ettersom jeg aldri har bygget i MB før :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 har verken bilde eller anlegg... men det mest brukte som aldri slår feil er jo sub'er mot seteryggen, gjerne litt på skrå sånn = /\ og kondis+forsterker i sidene :) Port til sub lager du opp gjennom hattehylla for å få trøkk inn i kupeen ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Det som er surt er dette med at du har bensintanken plasert i seteryggen bak, dette kan du delvis løse som E321 sa med å legge subporter i hatthylla, selv har jeg 2x10" Xzoundere baki der og det kunne vært bedre for å si det sånn, har planer om å bygge om helt baki der da :) Men lykke til med bilen Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hvordan blir lyden om man IKKE lager bassport opp hattehylla da? Bare en liten kjip dunking og masse lyd utenfor bilen? Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Ja :@ Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 kan jo sette subben i hattehylla da.... men da må du nok skjære litt. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Ingen som har bilde? :iconsm Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 http://www.sounddomain.com/MakeModel/Mercedes-Benz/190-Class Her er iallfall en link til en bilstereo-side med 417stk 190'er.. Du får tråle litt gjennom her så finner du nok inspirasjon til prosjektet ditt :thumb Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 her er gamle mitt. det var ikke halv ferdi engang før jeg tok det ut igjen:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 kan jo sette subben i hattehylla da.... men da må du nok skjære litt. Jeg ville ha skaffet meg et skikkelig 10" subber og montert den i midten av hatthylla , altså der førstehjelpe luke er.. MAN trenger ikke å sjære så veldig mye her nei.. Bare bittelitt i enden av hatthylla i rettning mot bakruta!! SÅ lagde jeg en monterings plate av sponn , brukte 12mm da.. Men bør vel bruke en 16mm, holder det. Denne dekka bare rundt hele førstehjelps luka og ikke no mer.. Hadde dempa og tette resten med dempematter osv i hatthylla.. Så trekte jeg opp den med sort kunstskinn og feste subben først i plata og monterte hele subben med plata rett i hatthylla med gjennom gåendene skurer m/muttere.. 8stk brukter a 4 pr side.. SÅ måtte jeg fikse litt originale hatthylla litt.. fjerna trekket på den og skjærte like mye der som ble gjort på hatthylla slik at org. hatthylla trekket passa. Så trekte je opp den i samme kunstskinnet og la den på plass rundt subben! Neste steg var da å bygge ei kasse rett under subben, festa det, tette rundt i kasse og lagde bakveggen avtar bar og lettere tilgang til subben osv.. Brukte en skikkelig bra god Hi-Fi basser Peerless Resolution 10" , siden den ikke trengte mer enn 14liter lukket kasse! Hvis man har en BRA 1 stk 10" og BRA forsterkere og justerte dette riktig , så trenger men ikke flere bassere syns jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Spennende! Har du bilder av byggingen eller subben ferdig? Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 ja har det.. men får ikke lagt det ut her dessvere.. har prøvd det før... så muligheten er å få e-mai adresse og sende det der.. obs! har ikke 190e lengere , men prøvd litt div. i 190e ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Full innboks :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Full innboks :) Hei! Er det meg du sikter til ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg