tears Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Har byttet frontlyktene nå, og det ble ganske lekkert. Lurer bare på hvilke ledningsfarger som styrer den enkelte funksjon? Dvs.. hvilke farger er parklys, nær- og fjærnlysledningene? Har googlet meg ihjel allerede, håper noen her kan svare. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Har byttet frontlyktene nå, og det ble ganske lekkert. Lurer bare på hvilke ledningsfarger som styrer den enkelte funksjon? Dvs.. hvilke farger er parklys, nær- og fjærnlysledningene? Har googlet meg ihjel allerede, håper noen her kan svare. :) Jeg har byttet lykter på min nå... er bare og søke seg fram det.... Bruk ei prøve lampe...(har du tåkelys i hovedlyktene er i allefall dem grønn og hvit..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg