Gå til innhold

Bent's Omega irmscher edition.

Ranger emnet


Corsa Tuner

Anbefalte innlegg

Hvor har du bestilt grill da Sæther?

I-line grill koster vell 1800.- steinmetz 2500.-

Org steinmetz leppe koster vell litt over 3K, så steinmetz/irmscher ligger i samme prisklasse.

Kan ikke regne det som carparts selger for steinmetz, det er billige kopier i glassfiber.

 

Å prisen du har sett på interiør delene er ikke de samme som jeg har kjøpt. Har handlet fra Irmscher classic det settet.

Å som sagt gidder jeg ikke legge penger i motot da dette er en bruksbil som kona bruker mest. Greit att alt ser fint ut, men har overhode ingen behov for å kaste penger bort på motor her. Skal jeg kjøre på bane eller leke litt har jeg en annen bil til det.

 

 

JA stemmer dette, bare jeg som ikke mongo når jeg kommer fra nattshift, beklager ja, orginal steinmetz oig I-line er ganske likt, jeg kjøper jo bare billige kopier ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

siden alle legger ut info om omegane sine her får vell jeg gjøre det også da..

 

Er en 98mod 2.0 16v med 139000 på tellern.

Bilen var helt org når jeg kjøpte den i oktober 05.

0415d550.jpg

 

Vogna er utstyrt med xenonlys, 2-sonet klima, diffbrems og automat.

3cba056c.jpg

08c6035c.jpg

 

Første mods var å bytte de oransje fæle blinklyse til noen som går i ett med lista.

cb042f42.jpg

 

Ble også montert polerte ringer rundt innstrumenta.

a89937ce.jpg

 

Ble innkjøpt no Steinmetz kopi styling, fronleppe og kanalskjørt, her er det klart for lakking.

Ble også Irmscher takvinge.

6d8a3566.jpg

7316c51d.jpg

 

Monterte også ett simons kat-back system for å få litt penere ennde tut, og litt lyd.

136ce5ba.jpg

af02094a.jpg

 

Bilen er også senket med APEX 40mm fjærer.

Felgvalget endte på Walpax sine 8 og 9X18, skodd med 225/40 og 255/35.

Bilder av hele bilen etter all montering..

12b58cdf.jpg

209a286a.jpg

 

Sitter Mattig grill på bildene her da..

3c7ff30e.jpg

829e6f17.jpg

 

Ble litt lakkering av bremser også

1cdb3da6.jpg

 

Bytta ut GL merkene med Irmscher sine

11de0184.jpg

 

Mattig grillen ble bytta ut med de 3 delene fra Steinmetz for å få mer helhet i steinmetz stylingen. Vurdere steinmetz sitt bakskjørt også.

ea91823a.jpg

 

fjernet alle merker bak og kjøpt ett sett stoff matter som er en del penere enn gummimatter.

0b37720e.jpg

efc62127.jpg

 

Har også byttet ut orginal spillern med en Pioneer spiller, kjøpte med overgang til rattkontrollen og displayet også. Da virker alt som det orginale.

 

Har ett par småting til fra Irmscher i bestilling, så kommer sikkert bilde når det blir montert også.

 

Bilen brukes som familiebil, kjøre til og fra barnehage, så derfor var det uaktuelt med større motor. Har 2 andre biler som går bra nok for leking ellers;)

 

Så kommentarer tas i mot på vogna.

 

Bent

 

-hei fikk ett tips fra omega v6 om at du kunne skaffe linelykter til 1500kr er det tilfelle ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du bestilt grill da Sæther?

I-line grill koster vell 1800.- steinmetz 2500.-

Org steinmetz leppe koster vell litt over 3K, så steinmetz/irmscher ligger i samme prisklasse.

Kan ikke regne det som carparts selger for steinmetz, det er billige kopier i glassfiber.

 

Å prisen du har sett på interiør delene er ikke de samme som jeg har kjøpt. Har handlet fra Irmscher classic det settet.

Å som sagt gidder jeg ikke legge penger i motot da dette er en bruksbil som kona bruker mest. Greit att alt ser fint ut, men har overhode ingen behov for å kaste penger bort på motor her. Skal jeg kjøre på bane eller leke litt har jeg en annen bil til det.

 

Å de orginale steimetz grilla får en jo ikke lenger..

Øyvin/Eaze kjøpte den siste som opel norge hadde..

Som sagt mange andre ganger Bent. Bilen din er nice :)

Dumt både du og TG har irmscher front nå må jeg si. hehe

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår