Figgi Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 finnes det mp3/wma spillere til bil som faktisk tar DVD-R plater? tusen takk for alle svar:win Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ja en kamerat hadde det i bmw'n sin. men hjalp lite når han ikke hadde noen sjerm i tilleg da :pisser: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 hmm.. mener å huske pioneer har det på en av spillerne sine.. ikke det at jeg vet hva den heter men.. :P De kaller det vel for no mega mp3 eller no lignende.... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Alle JVC sine DVD-spillere til bil tar DVD-R-skiver, både de med og de uten skjerm :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 vet bilradiospes her i kr.sand hadde inne noen pyle spillere. dem kunne du bruke som hoved enhet osv, med innebygget forsterker +++ de tok brente dvd plater. dem solgte dem for 1690,- veil 3990,- mener jeg å huske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 :D takk for svarene, men tanken bak var å brenne en mp3 plate på en dvd-r plate for så å spille den av, trenger ikke skjerm. skulle ha sagt det med en gang:-s Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 JVC sine GigaMp3-spillere er vel ment til akkurat det formålet mener jeg å huske? Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 pris på en slik en Zettie? eller andre:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg