Jib-mester bob Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ja få opp no bilder da. Ser veldig bra ut. Men hvis jeg har skjønt planen rett, så skal du legge glassfibermatter over og ha på herding, deretter lakke? Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ja få opp no bilder da. Ser veldig bra ut. Men hvis jeg har skjønt planen rett, så skal du legge glassfibermatter over og ha på herding, deretter lakke? Først smører jeg inn lakenet med polyester så det stivner, så jeg har et hard grunnlag å jobbe med. Når det er stivt begynner jeg å legge glassfiber på å pusse ned å spakle å pusse enda mer:S så skal det lakkes;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Fett da! Artig triks med laken først. Hvordan spakler man til for eks frontsett? Bruker man vanlig spakkel til vegger og slikt? Så legger man filt utapå? Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Fett da! Artig triks med laken først. Hvordan spakler man til for eks frontsett? Bruker man vanlig spakkel til vegger og slikt? Så legger man filt utapå? Jeg saget sund høytaler dekslet,så skrudde jeg fast baffelringen som jeg etterpå spaklet åver med glassfiber spakel,så pusset det ned med 40papir. Etter det gikk jeg over med fin spakel å pussed det ned med 120papir....til det blir glatt som en babyrompe:) kjøpte spakel til bruk av bil og båter, men funker kanskje med vanlig hus spakel...er ikke sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Fikk en pakke fra Autod i forje uke:) STOOOOR TAKK TIL ANDERS FØR EN GOD PRIS!!:respect Fikk 2 x Stinger SP800...dette er d ene, andre står i biln;) Det er lite,men F** så tongt! Fikk en pakke fra http://www.morel.no i dag. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 detta ser veldig bra ut. gleder meg til hærder og glassfiber skal på :) hva skal du trekke dette med? eller blir det lakking? skai kan anbefales:) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ser bra ut dette. Du gjør en utroli jobb til å være 17/18 år:D Glerder meg til oppdateringer fremmover! Lykke til videre:) Produktene fra Morel (EVUS) er good shit!!;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 detta ser veldig bra ut. gleder meg til hærder og glassfiber skal på :) hva skal du trekke dette med? eller blir det lakking? skai kan anbefales:) Det skal lakkes;) har lyst til å trekk det når jeg pusser:D mye pussing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ser bra ut dette. Du gjør en utroli jobb til å være 17/18 år:D Glerder meg til oppdateringer fremmover! Lykke til videre:) Produktene fra Morel (EVUS) er good shit!!;) Tømt sparegrisen i dag:( det gikk til polyester,herde og en luftpresse ruller. men man må jo ofre litt før å få gode resultat;) Kommer bilder i kvell....så dere få vente til da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Et lite triks: Ta en vanlig 1,5l cola flaske kutt litt av toppen på den Da har man både et beger til å ha polyester i å ei trakt;) bare skyll den etter bruk,så kan man bruke den neste gang. Men det er sikkert flere såm bruker dette trikse, men tenkte jeg kunne vise det bare før å vær hyggeli;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Dette har skjedd i kvell: Lagt glassfiber på begge kassene, så de er klar til spakling å pussin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 har gjort litt små ting i det siste. har pusset litt på den ene kassa: Her får man se hvordan det blir: Blir å jobbe på spreng får å få gjort færdi hele annlegge;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben øye Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Hastverk er lastverk.. Bruk den tiden det tar så blir du 10% mer fornøyd enn om du sparer en dag eller to.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg skal trekke kassen å resten av greiern i sort vinyl...har jeg bestemt meg. men jeg lurer på om det blir vanskeli:shake Skal bruke sånn strekkbar vinyl. Vil gjerne ha tilbake melding på dette....tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 du skal ikke lakke den isteden da?? hadde vært drittøft Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg