b0ssi Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 fyller 18 om 10dager, så jeg jeg får sikkert lappen uti august.jepp hålder på uti garasjn;) Oi, ikke lenge igjen. Regne me du glede dæ. hehe. Kanskje æ kan ta mæ en tur ned en dag å se kordan det går, viss det er greit ? Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Oi, ikke lenge igjen. Regne me du glede dæ. hehe.Kanskje æ kan ta mæ en tur ned en dag å se kordan det går, viss det er greit ? hehe det skal du bare gjør;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifax Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hai dær. Bir bra d dær børnis:) kommer opp me mine i løpet av noen dager så får du herje litt me dem;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 har begynt på subbkassen som er på 21liter pr kammer. kåmmer mer bilder i morgen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 blir mulig bra lyd i bilen din tror jeg.. :), korstet anlegget mye?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 blir mulig bra lyd i bilen din tror jeg.. :), korstet anlegget mye?? det koster penger:D får håpe det blir bra lyd....jeg gir meg ikke før jeg får go lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 det koster penger:D får håpe det blir bra lyd....jeg gir meg ikke før jeg får go lyd! sånn skal det være ;) morro å se prosjekter i G3. ikke så veldig vanskelig å få grei/god lyd i dem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 sånn skal det være ;) morro å se prosjekter i G3. ikke så veldig vanskelig å få grei/god lyd i dem ;) det er sant det..er jo som en stor boks me masse power i;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 DA HAR JEG ENDELI FÅDD STEREOEN!!!! så nå er det bare ut å bygge ferdig;)happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 NAIS :) Ser veldig bra ut det der :D m'm Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 NAIS :) Ser veldig bra ut det der :D m'm det var deili å få rockford fosgate inn i stua;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Laget baffel ringene i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Dette ser rått ut :D. Har selv 12" version av de bassene, sinnsyke saker :). Har også mottatt Type RF 6.5" komponent sett, samt en RF T4004 forstekrer til disse. Men sliter litt med installasjon :). Men får det nok til. (er en skrue som har slått seg litt vrang). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Dette ser rått ut :D. Har selv 12" version av de bassene, sinnsyke saker :). Har også mottatt Type RF 6.5" komponent sett, samt en RF T4004 forstekrer til disse. Men sliter litt med installasjon :). Men får det nok til. (er en skrue som har slått seg litt vrang). hehe de er tunge selv om de er 10" å forsterkerene ser ut såm noen keyboard:) gleder meg sykt til instalasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Har jobbet litt i dag med stereoen jeg har fådd MDF støvlakk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg