kloppen Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 85, Volvo 740: Jeg har en uoppdaget lekasje som fører til mye vann på gulvet foran førersetet. jeg klarer ikke å lokalisere lekasjepunktet og skal derfor løsne dekselet over luftinntaket for kupeen. Har allerede løsnet tre skruer i motorrommet men den sitter forstatt fast. Er det noen som vet hvordan man løsner dette og/eller mest sannsynlige lekasjepunkt som fører vannansamling på gulvet foran førersetet? Bilde av deksel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 hei. du må løsne lista på vinduet mellom det dekselet du vil ha av og vinduet. da skal det gå:) Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 bare å løsne de tre skruene du ser å ta tak i plata der det er hull til viskerene å trekk den så langt mot fronten av bilen at den kommer ut av klipsene mot frontruta (ca en cm på min). lista følger med dekeslet. Hvis du har lekkasje på førersiden så sitter det to vannslanger fra gjennomføringene på torpedoveggen og til varmeapparatregisteret. Eller så sitter det en gummipropp på torpedoveggen som kanskje ikke sitter som den skal. Lekker det hele tiden (slanger) eller kun i regn (gummipropp) ? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127772 Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kloppen Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Fant lekkasjen... det var de hersens luftventilene ved føttene... Ved spyling i luftinntaket ved vinfusviskerne fosset vannet inn gjennom den ene ventilen på førersiden... Idiotisk desing å legge en ventil og vannløp i samme område.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg