Gå til innhold

kva er det med folk å undervurdering av volvo?

Ranger emnet


Solefald

Anbefalte innlegg

Dere lever kanskje litt for F`n`f? Hva om folk bare vil ha det gøy? Kjøre litt forbi å få dere med på et lite race? Når lappen min var fersk, så kappkjørte jeg med alt og alle, for å ha det gøy.

 

Har dere noengang blitt frakjørt fra en bil og tenkt "Nei nå ble jeg satt på plass, må bare roe meg ned nå. Han var kjappere en meg ja.. hva tenkte jeg på".?

 

Jeg synes det er en litt rar holdning til en del her på forumet angående slik, bare til å se på "takk for følget" tråden :)

Eneste jeg har å legge til er: Er det rart det er dyrt å bli tatt for å kjøre "uaktsomt" her i Norge?

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel volvo er utvilsomt ganske tungkjørte biler, men den beste bilen jeg noen gang har kjørt, er en volvo 245GLT som har gått 370.000.

Det er den bilen jeg sverger til hvis det blir glatt.

Jeg vet den bestandig starter og får jobben gjort uten noe tull.

Det er den bilen jeg starter opp når jeg føler meg litt nedenfor, og har behov for å få ut litt agresjon.

Når det skal lekes skikkelig, så er det den bilen jeg velger fremfor alt.

Man kan si mye stygt om volvo, men jeg liker bilene, og vil bestandig gjøre det.

Jeg er glad i volvoen min, uansett hva som skjer her i verden.:thumb

 

BTW: Den bilen tåler ALT.

Har brent opp dekk for 2.000 i helga, så den har fått smake turtallsperre så det holder.:iconsm :hello:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det med volvo er at designet ikke er helt på topp.. derfor folk ler av de når de styles opp. Men jeg har respekt for volvo jeg.. Har blitt tauet i en toyota corolla 83 modell etter en 940tic opp en bakke, og det dro godt!!! hehe. Ike no galt med volvo syns jeg.. bortsett fra at de eldre volvoene ikke har så pent design etter min smak.

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår