Gå til innhold

grom clutch til volvo?

Ranger emnet


maxis

Anbefalte innlegg

ja jeg har søkt og kikka litt rundt,men har ikke funnet noe fornuftig svar.

 

Er det noen som har tips til clutch som holder til masse nm(5-600)

og samtidig går å kjøre med til vanlig.

Motoren blir en 16v turbo,og max dim på vanlig lamell er ø240 på plant svinghjul.

 

altså ikke noe sintergreier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryckplatta Spec 228mm. Till motorer med plant svänghjul. Kräver specialbearbeting av svänghjul. För vridmoment upp till 455 Nm med organisk standardlamell. Med sinterlamell klarar den vrid upp till 637 Nm. Lamelltryck ca 1000kpm. Mycket bra koppling som täcker de flesta behov på gata eller rally. TP-618 2695:-

 

Denne er fin, har den hos pedersen

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryckplatta Spec 228mm. Till motorer med plant svänghjul. Kräver specialbearbeting av svänghjul. För vridmoment upp till 455 Nm med organisk standardlamell. Med sinterlamell klarar den vrid upp till 637 Nm. Lamelltryck ca 1000kpm. Mycket bra koppling som täcker de flesta behov på gata eller rally. TP-618 2695:-

 

Denne er fin, har den hos pedersen

 

Denne er på vei i posten til meg..! :thumb

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromeste av 240mm organsik er vel BMW sine greier! Nyeste M5en har 240mm clutch mener jeg! Men den tror jeg har noe rare patenter med tanke på utløserlager o slikt! Men 3,8L m5 har jo et bra moment, så den clutchen burde kansje holde en del? Og den går fint å tillpasse på plane svinghjulet!

Eventuelt Toyota supra? Den har iallefall 240mm clutch, men om den går tillpasse, eller om den holder mye!!! DET vet jeg ikke!... Kansje du kan prøve den for oss???? :)

Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår