maxis Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 ja jeg har søkt og kikka litt rundt,men har ikke funnet noe fornuftig svar. Er det noen som har tips til clutch som holder til masse nm(5-600) og samtidig går å kjøre med til vanlig. Motoren blir en 16v turbo,og max dim på vanlig lamell er ø240 på plant svinghjul. altså ikke noe sintergreier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Blir vel noe sintergreier.... Ring KRB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Blir vel noe sintergreier.... Ring KRB. Jeg vil ikke ha noe sintergreier,må vel finnes noe med organisk lamell som holder en hel del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 To-plate clutch? Har egentlig ikke peiling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Tryckplatta Spec 228mm förstärkt till B230 turbo m fl med försänkt svänghjul. För vridmoment upp till 440Nm med standard organisk lamell. Lamelltryck ca 1000kpm. TP-763 3495:- Denne har de på pedersen racing, men det er kanskje ikke godt nok ?? Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Tryckplatta Spec 228mm. Till motorer med plant svänghjul. Kräver specialbearbeting av svänghjul. För vridmoment upp till 455 Nm med organisk standardlamell. Med sinterlamell klarar den vrid upp till 637 Nm. Lamelltryck ca 1000kpm. Mycket bra koppling som täcker de flesta behov på gata eller rally. TP-618 2695:- Denne er fin, har den hos pedersen Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Ring på han her; http://www.clutchbrems.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Tryckplatta Spec 228mm. Till motorer med plant svänghjul. Kräver specialbearbeting av svänghjul. För vridmoment upp till 455 Nm med organisk standardlamell. Med sinterlamell klarar den vrid upp till 637 Nm. Lamelltryck ca 1000kpm. Mycket bra koppling som täcker de flesta behov på gata eller rally. TP-618 2695:- Denne er fin, har den hos pedersen Denne er på vei i posten til meg..! :thumb Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Gromeste av 240mm organsik er vel BMW sine greier! Nyeste M5en har 240mm clutch mener jeg! Men den tror jeg har noe rare patenter med tanke på utløserlager o slikt! Men 3,8L m5 har jo et bra moment, så den clutchen burde kansje holde en del? Og den går fint å tillpasse på plane svinghjulet! Eventuelt Toyota supra? Den har iallefall 240mm clutch, men om den går tillpasse, eller om den holder mye!!! DET vet jeg ikke!... Kansje du kan prøve den for oss???? :) Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 har du ikke getgrag kasse da maxis? da er det jo bare å kjøpe. KRB har sånt ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 her er det en clutch til supra til slags.. tåler 900 nm påstårn.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127902 Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.