Gå til innhold

ToMMeN -> 2002 Chevrolet Tahoe

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en bil å være glad i :D

Jeg bruker 1,2 på langkjøring hehe Så billig er det ikke

 

 

Men jeg har klart å krasje da.. Har ikke fått bilen sjekket for alle skader enda. Bilen ser ihvertfall ut til å tåle en del. Og jeg ble ikke så mye som støl etter en skikkelig heisatur innei der...

 

Er så deppa pga bilen er bulket ordentlig og greier, men får se hva som skjer... Livet må gå videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har full kasko. Så det burde jo løse seg. Kommer en først imorgen og skal se på bilen.. Han fra viking sa at han mente bilen var veldig skadet, men jeg mener det spørs mye av hva som har skjedd med drivverk ol..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har takstmannen tatt en vurdering og bilen skal nå fikses. Utrolig hvor mye jeg savner å ha bil. Og disse bilene er jo bare kos å cruise i. Har ikke noen bilder av bilen skadet, men kanskje eg kan få noen av takstmannen.

 

Får se hva pengeverden bringer når bilen er fikset. Så blir det stereo tenker eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da ble det ikke fiksing av bilen likevel. Så nå blir det ny tahoe snart. Har en jeg tenker å kjøpe. Skal dra å snakke med selger imorgen.

 

Må bare høre hvordan forsikring og bank bil gjøre det med heftelsene. Håper jeg kan gjøre det slik at heftelsen bare overføres på den nye bilen og forsikringsselskapet betaler selger direkte el no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå fått meg en ny Tahoe. Svart og 2 seter. Lyktebøylen og ekstralyktene er litt forskjellig også er det en 2001.

 

Men er godt å ha bil igjen. Hentet den idag.

 

Flytter nå kanskje til Bergen. Drar ihvertfall bort der et par uker mens jeg finner ut av hva jeg skal gjøre videre. Er det noen andre herfra med Tahoe i Bergen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildet fra annonsen. Denne bilen har også delvis svart interiør. Det jeg ikke liker er treimitasjonen i midtkonsollen. Det må nok vekk etterhvert. Ellers der det byttet høyttalere i bilen. Så lyden er ok nå faktisk, men blir nok oppgradering mm senere...

Liker ikke ekstralyktene så godt heller. Ser ikkes å fin ut. Vil ha slike som på den forrige med lysering i. Men disse har kjørelys i seg også...

 

1279662-bilde2-tahoe-front.nr.1.jpg

 

1279662-bilde4-tahoe-dasjb.nr.5------------------------.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Denne har kjørt drøyt 90k. Er desverre ikke helt samme godfølelsen i denne som den forrige. Men den var også STRØKEN da.

 

Stereo blir neste. Iløpet av ikke for lang tid blir det tilbake med samme sub som tidligere. Forsterker må på rep, men har en annen som kan hjelpe litt på trøkken i mellomtiden.

 

Er litt fattig akkurat nå. Nettopp flyttet og hatt litt lite jobbing. Så får se hva som kommer inn etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår