aremme Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hehe, vi tok deg på med en fin stripe på våre flotte veier i sentrum ja! LMS og 100mm senk gjengen kan prøve å kjøre samme ruten! :) Ikke noe vondt ment, men jeg tror de hadde tatt nedi en god del plasser. Hehe! Så hvis flere Volvofanatikere er i byen, så møter vi dere lett som bare det. Alltid hyggelig det! hehe ja sant det, ka va det du kalte den plata på gearkassa? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Sperreplate! Tror det kan være problemet ditt. Den ligger rett der spaken går ned på kassen tror jeg. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ja, det var hyggelig å hilse på en våt vågsøy-gjeng :P ps. husk det jeg sa om to nøkler da!! :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 ja, det var hyggelig å hilse på en våt vågsøy-gjeng :P ps. husk det jeg sa om to nøkler da!! :P hehe har tenkt å ha en nøkkel i lomeboka så eg slipper det neste gang hehe var no artig å hilse på dokke.....hellothere Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Tar toget inn til Bergen eg, so sitt eg på med ein av dekan? =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Tar toget inn til Bergen eg, so sitt eg på med ein av dekan? =P hehe, treffet er jo over :P men det bliri nok flere. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Tar toget inn til Bergen eg, so sitt eg på med ein av dekan? =P Vi kommer nok innom Voss neste helg da! Hvis vi skal til Heidal på treff! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Vi kommer nok innom Voss neste helg da! Hvis vi skal til Heidal på treff! :) ja, hehe.. da skal jeg kjøpe cheeseburger med ost.. (intern vits mellom meg og kenneth, som forøvrig ikke er på forumet og derfor ikke kan lese den. Det gjør vel vitsen ekstern? hmm..). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hvis vi skal være veldig interne Olav, så skal du bruke like lang tid på benser/sjappe der, som du gjør her. :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hvis vi skal være veldig interne Olav, så skal du bruke like lang tid på benser/sjappe der, som du gjør her. :D Hmm, jeg var ganske effektiv sist da.. :P I dag var jo sist, forresten.. Men, ja.. MR. Stålplast sin dame var jeg iallefall hyggelig mot? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hvem var det igjen? Tenker du på MR. Sparkel nå? Nei, faen heller. Dårlig tid gitt, må løpe av sted! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 vart der noen på det treffet? har jo gløymt å spørje om det Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 hehe, treffet er jo over :P men det bliri nok flere. Så mykje følgjer eg med.:roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hehe, det var bare lokaltreff da. MEd 1-2 timers forvarsel! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hehe, det var bare lokaltreff da. MEd 1-2 timers forvarsel! ;) hehe so pass ja skulle no begyndt ei veke i forveien hehe Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg