Øyvind Ryeng Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Bilen tilhører en kompis av meg her i Tromsø ved navn Erik. Likte denne bilen godt - vågal design og bra drag var det i den. Kameraet er fortsatt en 2003-modell 2.0 MP Canon PowerShot A60, stativ, og modérat Photoshopping (bla. a. eksponéringsbracketing og "Merge to HDR" på noen av de, pluss sort-hvitt som dere ser). De fleste av disse er tatt i industriområdet i Breivika her i Tromsø, og bakgrunnen er kanskje litt rotete på noen av disse. Det er også sannsynlig at vi tar noen flere bilder iløpet av noen dager, og i så fall oppdatérer jeg denne posten med flere bilder. Klikk på bildene for 800*600. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Forza Italia! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 "Italia fremad!"? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Fy fy å vaske bilen i vaskemaskin :P Vakre bilder, men litt skuffa over at du ikke tok noe bilder av rompa på`n.. den er det vakreste på hele bilen spørru meg :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Bra bilder dette Øyvind. Se om du finner noen fotoplasser på sørøya og :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Ble herlige bilder Øyvind, får se om vi ikke kommer oss til litt mer Naturomgivelser i løpet av uka. Hehe, må bare nevne at det er ikke for vane å ta bilen gjennom vaskehallen, men hadde dårlig tid i går.. Fikk seg en kos med vask og polering for hånd for en mnds tid siden. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Takk for tips og kommentarer, folkens. Noen flere? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Husk stolperegelen! Ikke ta bilder av bil foran stolper etc.Det ødelegger inntrykket og det ser ut som bilen har svære antenner! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Fresht. Bilde 4 er helt nydelig. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stone Island Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Prøv å ikke få med oljesøl eller tilfeldige vannpytter under bilen. Sistnevnte kan være positivt dersom det gjøres med overlegg. Siter - Porsche Club Norge & BMW Car Club Norway - 2001 Porsche 996 Turbo (sheriffbil) 1994 BMW E36 M3 (bruksbil) 1993 Toyota Corolla XLi (husmorbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Meget gode poeng. Jeg ser i ettertid at en del kunne vært gjort annerledes; får ta en runde til hvis været og Erik tillater. EDIT: Ekstern blitz + kveldstid tror jeg kunne vært morsomt. Damn you, kompaktkamera! :P EDIT2: Får kanskje prøve å godsnakke litt med noen av kompisene mine som sitter med EOS 10D og EOS 350D... ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg