vrossi46 Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 har en audi 100 90 mod me 5 sylindra 2 liter med mekanisk insprøytning.. lurte på om det er links eller vanli på bolten som holder fast reimhjulet på veiva..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 vanli gjenger.men den KAN være satt fast med locktite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild. Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Det er satt fast med locktite. Skifta motor på min nettopp og selvsagt regreim. Reimhjulet satt som bare f. Brukte muttertrekker jeg da. Vanlige gjenger ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Som Arild sier, det er loctite på, og du må ha på ny når du monterer igjen. Bruk helst Loctite 243. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladdrespeil Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 "locktight" sammensetting av de engleske ordene lock (låse), og tight (fast, stramt) kunne ikke dy meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 "locktight" sammensetting av de engleske ordene lock (låse), og tight (fast, stramt) kunne ikke dy meg. Ja, glosene dine stemmer. Produktet som man bruker til skruesikring, skruelåsing, gjengetetting osv. heter LOCTITE. Kunne ikke dy meg ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg