pinjongen Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 hvor store skal disse være? er ikke sikker på om jeg skal måle hullet eller mellom skruene eller hva.. men hvor store er høytalerne deres i framdørene?:thumb Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 hvor store skal disse være? er ikke sikker på om jeg skal måle hullet eller mellom skruene eller hva.. men hvor store er høytalerne deres i framdørene?:thumb 10 cm i diameter er mine.. Går med 13 cm, men da går vindussveiva over høytaleerne..! =) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 ok.. Takk:) Så hvis jeg kjøper meg 10cm's høytalere så går det? jeg har el-ruter så veiva er ikke noe prob;) Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jupp 10cm/4" skal det være, men pass på at du ikke kjøper for dype høyttalere, da går ikke vinduet ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 det jeg har fundert på.... må ha med minst mulig magnet.. takk for hjelpa folkens;) Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 lag en plate til å bygge ut dørhøytaleren i fohold til dørtrekket,så får du fint inn 5,25" frontsett også.. et dårlig bilde av hvordan jeg har gjort det i min, 5,25" i døren + løs diskant på dashbordet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg har samme i dørene, men jeg har jo manuelle vinduer.. :p så jeg fikk ikke på høyttalerdekslene.. hehe. brukte også noen spacers, men noen av plast. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg