Hoggen Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hei,kjøpte meg ny bil på Mandag,en passat,men nok om det:) Tok ut den gammle spilleren og plugga inn den jeg hadde fra før.Alle koblinger gikk rett på.. Jeg lagret radiokanler og stilte inn klokka.Men når jeg skrur av tenniga så blir alt resatt:( Spilleren har stått i en passat før å.. Dette er vell en enkel sak å fikse bare man vet åssen,hehe Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 den sorte på jord og den røde på pluss, disse skal stå med spenning hele tiden. Så er det vel en orange eller noe i den duren (acc) som skal på tenninga. Slik var det hvertfall når jeg drev med bilstereo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Bare å koble acc sammen med + og kobles til konstant 12 v. Mål med multimeter eller en 12v lyspære for å finne konstant spenning når tenninga ikke er på :thumb Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoggen Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Her ligger ikke gutta på latsiden nei,hehe:-) Takk for svar..Skal gjøre ett forsøk i morgen.Får låne ett multimeter på jobben og da skal jeg nok få det til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 om du vil kunne ha spilleren på uten tenningen på så bare kobler du sammen acc og +12V ledningen på spilleren, som grandre sa. :) men da slår ikke spilleren seg automatisk av når du skrur av tenningen da, så om du ønsker det nå du koble som petter sa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoggen Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Oki,da følger jeg tipset til petter:)Men takk for alle tisp uansett..Greit å vite sånne ting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 står fargene her forresten. ser ut som både jeg og petter husket feil og byttet om rød og gul, hehe. :) http://bilradiospesialisten.no/index.php?aID=37&ids=artID Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg