oledeg Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Dæven, er det noen som vet hva dette er eller ? står visst HC2400 på den. Tar opp masse plass på rommet mitt nå. :thanks Tusen takk Pål for god service og alt :thanks :respect Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 oi, få det ut så fort som mulig!!!! dette var ikke bra :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Dette er batteriet skal kun skal brukes til Lyd demo\være sikker på at jeg har nok strøm. Dette passet desværre ikke inn i den orginale battri holderen, så jeg må nok ha med ett batteri til :) Blir vel et HC800 da :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Lurer på om jeg har nok strøm til å drive Helixen :D hehe Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Lurer på om jeg har nok strøm til å drive Helixen :D hehe Mnjaa.... skeptisk :doh Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Her er det noe feil :( Men det har uansett ikke så mye å si, Får ny i posten en eller annen dag nå da :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hvorfor ikke bare kjøre vanlige skruer inn der og kabelsko da? :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det følgte med da. Får se da jeg er klar til å koble opp alt sammen. Men liker att alle delene er i orden da :) Skal bli bra uansett :) Skal jobbe fredags kveld med batteri montasjen, så får se hvor langt jeg kommer da :D Mvh: Ole Martin Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ser jo bra ut det her, men ikke for å være kødd... Wb mener jeg bestemt likte seg best med 45 liter kasse. Ser bra ut:) Hadde 4 sånne en gang i tiden jeg å. Kjørte de på en Zrs 10. Håper du blir fornøyd Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ser jo bra ut det her, men ikke for å være kødd... Wb mener jeg bestemt likte seg best med 45 liter kasse.Ser bra ut:) Hadde 4 sånne en gang i tiden jeg å. Kjørte de på en Zrs 10. Håper du blir fornøyd Hittil er jeg meget fornøyd med de. Spiller meget bra i kassene jeg har laget. :) Ganske god lyd. Har kommet opp med noen andre planer nå. Dette blir SQ og show off kassene mine :) Skal lage egne til Konkuransene. Er jo anbefalt med ca 100 liters kasse med ca 8" Bassport per element ved 55 HZ, så skal teste dette. Leste det i Cadence competition folderen :). Kassene er ikke mye unna 45 liter da :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Nå er det bare å gjette hvor høyt jeg kommer til å spille, etter jeg har puttet inn batteriet, lagt opp nye kabler og greier :) Hint Hint gammel personlig rekord er 141,1 @ 140.0 siden jeg satt inne i bilen. 140.8 db godkjent :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Gratulerer med pokal, nytt batteri og interesse fra familie! Sistnevnte er det ikke mange som har... Er det ikke litt overkill med 4stk 50mm2 jordingsledninger? Det holder nok med én så lenge du får festet den godt nok til karrosseriet og pusser bra. Jeg var en tur hos Anders i går, og jeg skjønner godt at de mobbet deg litt om de sammenliknet bilen din med ODR Civicen. No offence ment. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Gratulerer med pokal, nytt batteri og interesse fra familie! Sistnevnte er det ikke mange som har... Er det ikke litt overkill med 4stk 50mm2 jordingsledninger? Det holder nok med én så lenge du får festet den godt nok til karrosseriet og pusser bra. Jeg var en tur hos Anders i går, og jeg skjønner godt at de mobbet deg litt om de sammenliknet bilen din med ODR Civicen. No offence ment. Takk Takk Ja det holder vel med 1, men tingen er at det er så mange som bare har 1 jordingskabel. Hadde vært litt kult med mange :) hehe. Folk liker litt nytenking. + At Evus kablene er så fine <3. Men 4 er kanskje litt overkill, så blir sikkert 2 stk da :) Nå holder jeg på å planlegge noen syke planer til monteringen av Kinetikèn :) Lovte å sende bilder til Pål, så får gjøre det skikkelig pent. Tar det ikke så hardt. Dette er ett litt sånn lære-prosjekt for meg. Mener dere at jeg bør jorde forsterkeren rett til Batteriet, siden kablene bare blir 30 cm lange ? Og jorde batteriet til karosseriet Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg ser for meg at det kan se ganske fett ut med to eller tre fete kabler ved siden av hverandre... :) Jeg vet ikke helt hvordan du kommer til å koble, men om det bare blir 30cm lang jord til batteriet ville jeg jordet rett i batteriet! Eventuelt jordet batteriet mellom forsterkeren og batteriet, også jordet forsterkeren i samme punkt... Det blir litt sånn; "ok, vi møtes på halvveien.." Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg ser for meg at det kan se ganske fett ut med to eller tre fete kabler ved siden av hverandre... :) Jeg vet ikke helt hvordan du kommer til å koble, men om det bare blir 30cm lang jord til batteriet ville jeg jordet rett i batteriet! Eventuelt jordet batteriet mellom forsterkeren og batteriet, også jordet forsterkeren i samme punkt... Det blir litt sånn; "ok, vi møtes på halvveien.." Vi får se hvordan det blir da jeg bygger. Men har litt lyst å legge 3 tykke evuskabler rett ved siden av batteriet. Slik at du kan se dem. blir sikkert kjempe bra :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg