T0mmen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Lukter jeg Resonant Engineering og kanskje også US amps forsterkere? :) Har vært inne på tanken selv;) Det hadde iallefall vært villt.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Lukter jeg Resonant Engineering og kanskje også US amps forsterkere? :) Syns det lukter litt i den retningen :) Spørsmålet er hvor mange watt kan jeg ha i bilen ? hehe. Vi får se da Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Syns det lukter litt i den retningen :) Spørsmålet er hvor mange watt kan jeg ha i bilen ? hehe. Vi får se da DET er vel ikke akkurat et "issue"? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 DET er vel ikke akkurat et "issue"? Rettelse, hvor mange watt økonomien min har lyst på da :p Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Et par MT18 hadde vært gøy sammen med rundt 10kw ;) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Nå er da anlegget solgt. Hehe. Inklusiv glassfiber kassene. Så nå kan dere lure på hva jeg skal kjøpe inn Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Nå er da anlegget solgt. Hehe. Inklusiv glassfiber kassene. Så nå kan dere lure på hva jeg skal kjøpe inn Xelent amp og 2 stk 12" biltemasubber? :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Xelent amp og 2 stk 12" biltemasubber? :D Moro klumpen :P hahahhahaha Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Xelent amp og 2 stk 12" biltemasubber? :D Hehe, har hørt at det er det ultilate opsettet til DB Dragracing jeg :) toppers Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Blir nok ikke noe anlegg i denne bilen noe mer Ok nå har den stakkars bilen min dødd. Først røk gir kassen min, så spiste en mus opp alle ledningene mine i motor rommet. :hvaskjera den musa er død :deng Blir nok et nytt prosjekt på denne bilen til sommeren. Kan nevne costom body kit og lavest mulig understell. Cleen look. Vi får se hva som skjer da :) kanskje ny motor, men i alle fall nytt lednings nett :p Men kommer vel prosjekt på den nye demo\bruks bilen jeg skal bygge til meg selv. Og dette kommer til å bli syke saker. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Synd det med bilen =/ Men uansett,takk for all inspirasjonen =D Tror jeg på dra på drag en dag :) Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hvor mange i Norge har en slik sikringsblokk ? Jeg har en sånn og mye annet fint :win men fikk den litt etter en månde etter deg da damndamn Tror ikke min ANL3 vil bli brukt :shake Den ser jo veldigt bra ut. Men siden mine 5 Sinfoni forsterkere ikke tar så stor kabel. så blir det mer praktisk å heller bruke et par stk. av EVUS BD. Disse passer perfekkt til forsterkerene. Har bare kikket litt innom den tråden før. leste hele nå. så veldigt bra ut :) Synd det som har skjedd med bilen din. Du har kansje fått orden på det nå? Skjer det noe mer med bilen? Det med den musa i motorrommet høres litt skummelt ut. Bor selv rett i skogkanten. Så det er mye mus her. Går jevnligt mus i fella i uthuset. så skal vell ikke se bort fra at dem har vært borti bilen min også. Som står rett på siden av. Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Bilen ble solgt uka etterpå, nå har jeg begynt med ett nytt spennende prosjekt :) dette er i en Primera p11 jeg skal finne igjen kameraet mitt i dag, skal vi se om vi ikke får tak i noen bilder. Ellers kommer vel prosjekttråden min til neste helg. :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Høres bra ut det :) blir spenandes å følge med på det nye prosjektet ditt :) Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimopee Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 faen blei gira til og bygge selv og stille i db-drag selv. off. har kommet meg litt da. focal front sett og focal 6x9 2 cerwin-vega 2x12" og en kicker 650x4 og en sinnsykt dårlig jbd forsterker på 2x75. alt skal bli focal men må ha penger. også har jeg lyst til og bygge det inn men aner ikke ossen jeg skal få det kult. begrensa hvor mye jeg kan ha inni celican min også da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg