Earthquake Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Skal på en liten svenske tur.... :) Håper det er for å kjøpe flesk og ikke stereo, for det er jo dyrere enn i Norge og ingen av svinesundbutikkene har vel det som kan kalles kvalifisert personell hva gjelder kundeveiledning:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 åååh.. forsterkern jeg skal kjøpe! <3 funker den godt? :p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Håper det er for å kjøpe flesk og ikke stereo, for det er jo dyrere enn i Norge og ingen av svinesundbutikkene har vel det som kan kalles kvalifisert personell hva gjelder kundeveiledning:D Turen var vel egentlig bare for å slappe av litt. :) Skal kjøpe alt bil-stereoet mitt i Norge jeg. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 åååh.. forsterkern jeg skal kjøpe! <3funker den godt? :p Ja jeg er utrolig fornøyd med den forsterkeren. Vi testet den på vei til Gatebil, og jeg ble utrolig overrasket. hehe. Det er bare en ting og si. Den er helt sinnsyk. (sinnsyk effekt, sinnsyk fin og sinnsyk strøm tørst) :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 ingen av svinesundbutikkene har vel det som kan kalles kvalifisert personell hva gjelder kundeveiledning:D Vinneren av Db-drag SM 2005 jobber på svinesund... :P Og resten av gutta som jobber der er entusiaster. Syns de både er flinke og hyggelige! :) Men de selger ikke "proffe" komponenter der, det skal jeg være enig i. Kun "komersielle". Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Vinneren av Db-drag SM 2005 jobber på svinesund... :P Og resten av gutta som jobber der er entusiaster. Syns de både er flinke og hyggelige! nytter ikke hvor flink man er hvis man bare tenker salg og ikke tenker på kundens behov(sier ikke at dette er tilfelle der men jeg har opplevd det selv) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Ja nå skjer det noe på bilstereo fronten he.... Woho. Har fått pussa en del på brønnen, men har litt igjenn. Har laget ett golv til bagasjen. Og i dag har jeg finni ut at jeg har fri fra jobben i 2 uker. Det blir mye tid og mekke bil på det.... :) Skal prøve og få til en daglig update fra torsdagen :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Ja nå skjer det noe på bilstereo fronten he.... Woho. Har fått pussa en del på brønnen, men har litt igjenn. Har laget ett golv til bagasjen. Og i dag har jeg finni ut at jeg har fri fra jobben i 2 uker. Det blir mye tid og mekke bil på det.... :) Skal prøve og få til en daglig update fra torsdagen :) Høres flott ut, peis på med bilder :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hei, må bare si sorry for at det ikke har kommi en update, har hatt problemer med bilen i det siste :( Skal komme en update rett etter Action Game 2006 Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Nå skjer det enderlig ting på bilstereo fronten igjen. Skal jobbe hardt i ferien for å fikse ferdig bagasje rommet. :) Snakka med en venn fra Eidsvoll, han skal hjelpe meg å pusse alt baki. Så da trenger jeg bare konsentere meg om å bygge delene. Før hadde jeg planer å pusse alt og legge vinyl over (siden det var mye ekstra jobb å lakere det, tenker på sparkle jobben) Men han duden mente det ikke var noe problem å pusse alt så vi kunne lakkere det :D Gleder meg. Farketemaet i bilen er bestemt og skal bli Rødt og svart. Med unntak av elementene og forsterkeren. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 I dag har jeg handla MDF og forskjellige bygge ting, så er klar til å begynne med kassen i morgen. Gleder meg som ett barn... :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Ja nå har jeg enderlig begynt med høytaler kassene, Har bare laget en hittil i dag, og uheldigvis gikk drillen tom for strøm, Da blir det en liten update Mens jeg venter på stømmen. Begynte med å Skjære ut "plater" til høytaler kassa. Så satte jeg disse sammen til en kasse, mangler fremdeles en del skruer, men disse skrus fast da driller er ladet opp. Nå stikker jeg ut og bygger en kasse til :D Kommer en update i kveld da jeg er ferdig for i dag :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Venter i spenning :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Nå er snart begge klare, mangler bare å limes og skrus. Skal legge ut bilder over hvordan de ble da de er ferdige, men det ser sinnsykt bra ut nå. :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Nå var enderlig kassene ferdig for i dag :D hehe Jeg ble faktisk ganske fornøyd med resultatet. Det som gjennstår nå på disse kassene er å lage Baffelringer, Støtte disse skikkelig opp og gjøre klart til støyping. Denne jobben satser jeg på å fikse på mandag. Kassene skal være helt klare til pussing før onsdag kveld, så det er bare å stå på. Skal se om jeg kan få gjort litt i morgen, men skal jobbe et skift så ser hva jeg får tid til. Noen som har komentarer ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg