espenaa Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Trenger noen til og være med på mekkeplass i Bergen da jeg ikke har råd til og betale full pris... hvis det er 2 stk er det billigere. Da kun 575,- pr pers isteden for 890,- Ta kontakt da vel... Mange som har sagt de trenger mekkeplass her før.... :op Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Hallo!! Dette høres glimrende ut.. En del spørsmål: - hvor er lokalene? - hvor stort er lokalet? - er du dyktig med mekking? hvilken prosjekt har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 1: I Ytre Arna. 2: plass til bil og mekke... ring så kan du være med og se.. gadd ikke dra og se før jeg har noen og ha med.. 3: Hobbymekanikk...Skal i første gang bare ribbe en Kadett GTE. Mulig det blir ombygging av noe... Mekker for og lære så tar gjerne med noen som kan litt mer enn meg :) Hvilke prosjekt har du, BMW? Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Jeg har to BMW og en Peugeot 205 GT 1986-modell. Planen er renovering/ombygging av 320i E30 samt. få 206 i kjørbar stand og ut på veiene. Jeg kan ikke så mye, men skulle brukt dette for å lære meg dette pluss. det er en gøy hobby. Men: Ytre Arna blir dessverre litt for langt unna. Jeg bor på Danmarksplass og trenger en plass jeg kommer meg til/fra på 5 minutter. Jeg har gratis verkstedplass i Osveien etter Nesttun, men dette blir også for langt unna. Sorry... Men det var en kjempeidè, gi en lyd hvis du begveger deg innover mot byn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Jeg vil ha den gratis mekkeplassen på nesstun da. GI lyd på PM om du kan ordne noe :) Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Det er min bror sitt snekkerverksted hvor han disponert ett hjørne jeg kan mekke på. Der står Peugeot 205 fint plassert akkurat nå. Så det lar seg er dessverre ikke ordne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 @ @@ @@@ @@@@ @@@@@ @@@@@@ @@@@@@@ @@@ @@@ @@@ @@@ @@@ Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Har hørt at det er mye problemer med innbrudd og slikt der ute i arna. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Hey, takk for at du hjelper til da!!!! angry Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Det er jo greit å vite da;) Ellers er det et greit sted å være, er det bukk i lokalet? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Hvis noen her kan garantere for sikkerheten og vi har tilgang til saker og ting som kompressor, verktøy(kan jo alltids medbringes) og evt en bukk så er det bare å vise meg hvor jeg skal signere. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg