Ezo Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Bare av ren nysgjerrighet, hva er straffen for å kjøre fra politiet, om de tar deg? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Bare av ren nysgjerrighet, hva er straffen for å kjøre fra politiet, om de tar deg? De må bevise at du kjører fra de, og det er visst ikke bare enkelt.. en kamerat kjørte fra de på motorsykkel, de kom og henta'n hjemme..:) De fikk dog ikke bevist at han hadde kjørt fra dem så han ble kun tatt for å kjøre (veldig) for fort.. skaff en dyktig advokat mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Man kjører ikke fra de om man blir tatt ;) Men kjenner en som har kjørt fra purken og blitt stoppa av samme bilen seinere på kvelden, men de kunne ikke bevise noe :=) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 En jeg vet om mista lappen da han prøvde å kjøre fra politiet på 4 hjuling.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 En bygdeorginal blei tatt når han skulle kjøre fra politiet i fylla, med en handikapp/mopedbil som går 45 km/t. Fyren er handikappa og notorisk fyllekjører og har blitt stoppa en del ganger, sansynligsvis mellom 30 og 40. Når eg spørte han for 7 år siden var han akkurat tatt gang 26. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 En bygdeorginal blei tatt når han skulle kjøre fra politiet i fylla, med en handikapp/mopedbil som går 45 km/t. Fyren er handikappa og notorisk fyllekjører og har blitt stoppa en del ganger, sansynligsvis mellom 30 og 40.Når eg spørte han for 7 år siden var han akkurat tatt gang 26. Hahaha,genialt :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 En bygdeorginal blei tatt når han skulle kjøre fra politiet i fylla, med en handikapp/mopedbil som går 45 km/t. Fyren er handikappa og notorisk fyllekjører og har blitt stoppa en del ganger, sansynligsvis mellom 30 og 40.Når eg spørte han for 7 år siden var han akkurat tatt gang 26. Hvor er det grensen for fengsel går sier bare jeg... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 kjøre fra politi i norge vs kjøre fra politi i usa ... noe å tenke på : D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 i USA er det nesten umulig, får jo helikopter å hundre biler etter deg:iconsm Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 i USA er det nesten umulig, får jo helikopter å hundre biler etter deg:iconsm Og det ender med at du kræsjer og dør fordi du ikke har på deg belte, eller at du blir skuttfatality Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 :hide Nei det har vi i i i ikke sett. Er du først DUM nok til å prøve må du vite at du klarer det også da. Eller hvertfall ha en sinnsykt god grunn for å i det hele tatt ta sjansen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 må bare komme med ett innskudd her: en kjenning av meg stakk i fra politiet med bil (bra jobba sier nå jeg):respect men han fikk så nerver eterpå at dagen etter gikk han og melte seg for politiet selv siden han ikke ville gjøre straffen værre.. MEN det han ikke viste var at politiet IKKE hadde fått tatt no skilt nr eller noen tingen, og siden det ikke hadde gått 24 timer siden han stakk i fra blei resultatet at han mista lappen. dette fikk han vite etter at han hadde beskrevet hvor og hvordan han hadde kjørt.. så det jeg prøver og si er at om du stikker i fra og ikke får høre noe innen de neste 24 timene skal saken være glemt Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hva om du klarer å stikke fra de, dumper bilen et eller annet sted med nøklene i (eller du tjuvkobler den om du kan det) så kommer du deg hjem fort som faen. Du sier du ikke har vært ute og går for å vise bilen, men den er vekke. Hva da?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 :hide Nei det har vi i i i ikke sett. Er du først DUM nok til å prøve må du vite at du klarer det også da. Eller hvertfall ha en sinnsykt god grunn for å i det hele tatt ta sjansen. hvorfor tror du alle trimmer bilene sine da;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SolbCos Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Er det noen som har tenkt over hvor go man skal være for å kjøre fra noen på norske veier ? Og da tenker jeg ikke med noen hundre meter , da tenker jeg på å gruse motstander / snut orntli nokk til å komme deg bort på en avstikk vei . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg