pearlex Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 hvordan kunne jeg best mulig ha lagd bad look med dette panseret slik at det gikk ned over lyktene slik at jeg fikk bad look? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 tror dette ligger på feil forum. men spør etter et gammelt nr av MAx power med en grønn 200SX S13 på frontsida så har de en veldig fin how to på hvordan du kan gjør dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[]_ []D Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 men man skal jo være ganske handy med sveising og diverse for å få det så bra som de fikk det.. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 nei er ikke no kunstverk det... ta en liten plate å øv deg litt på den så er det nokså greit inne etter kort tid.. greit nok du skal være god for å helsveise men punkting er jo like lett som å åpne en brusflaske!:P du får se på om jeg klarer det nå til helga så får du komme ned til stavanger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg