henrikfinne Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 har en rf t8004 forsterker og en t4004 forsterker, har 80AMP sikringer, spiller jeg for høyt går sikringen, er det beste å bytte til automat sikring, eller hva anbefaler dere? så jeg får maksimalt ut av anlegget.. Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 spørsmålet er vel hvor tykk strømkabel du har? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Du trekker kanskje over 80A så sikringen ryker tenker jeg. Prøve med en litt større en da :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 har en 35mm2 .. kan 100A gå bra da eller ? Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ja, det går og du kan sette på en ANL sikring på 100 amp. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Er ikke "tommelregelen" at man skal ha like stor sikring ved batteriet, som det er til sammen i bagasjen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaDa1300GT Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Er ikke "tommelregelen" at man skal ha like stor sikring ved batteriet, som det er til sammen i bagasjen? :) Det er det vel ingen grunn til... Sikringen i motorrommet er til for å sikre bilen mot batteriet dersom det skulle oppstå en kortsluttning av strømkabelen mellom motorrom og bagasjerom. Sikringen kan derfor godt være på 250A om du ønsker det men det er jo greit å dimensjonere den etter hvor tykk kabel du har... Men hva vet vel jeg.... Kjører "Lada" av alle ting... :win Have fun!hellothere Siter "Nå e det ikkje lenge igjen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg