Gå til innhold

Påmelding / Betaling for Bilforumet.net banekjøring på Vålerbanen 09.08.03

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har meldt meg på, men FAEN IKKE fått lønna mi ennå (Skulle hatt den 20.) nordea sucks!! får penger (forhåpentligvis på fredag... skal jeg betale da eller vil dere heller ha penger der? mht at transaksjonen sikkert tar litt tid.. (merk:nordea)

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

det er gratis å se på.

men vi ser helst at det kommer folk kun for å kjøre :)

så slipper vi så mye ''kaos''

 

På bakgrunn av de du skriver her blir nå jeg hjemme. Gidder ikke å reise opp dit hvis tilskuere er uønsket. Da er det bedre å bruke tiden på noe annet. Får håpe du tør å gi litt gass på banen for tilskuer skal du vel ikke være denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hercem

 

På bakgrunn av de du skriver her blir nå jeg hjemme. Gidder ikke å reise opp dit hvis tilskuere er uønsket. Da er det bedre å bruke tiden på noe annet. Får håpe du tør å gi litt gass på banen for tilskuer skal du vel ikke være denne gangen?

Blås idet da ! Dette er jo et BILFORUMET treff er det ikke ???

 

Trodde det var for at vi på BILFORUMET skulle treffes og kjøre sammen jeg ????

 

Correct me if i`m wrong !:rolleyes:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ikke Håkon som misliker publikum ved kjørekurs. Men sjefen sjøl og myndighetene som lagde konsesjonsreglene.

Hvis det kommer for mye publikum stenger dem bana.

 

Myndighetene overvåker NT som bare faen, så jeg skjønner jo at dem er redde for å bli tatt for overtredelse av konsesjonen sin.

 

Men skill streetmeetn litt fra kjøringa så går det nok bra!

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg skjønner...

Dere må vel sikkert ha vakter og greier da hvis det kommer alt for mange...

Men da får vi møtes på street meet etterpå da;)

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg uansett lagt andre planer. Hadde fra først stund planlagt å reise ditt, men fikk avsmak når jeg leste posten til Håkon. Jeg tok etter en del grubling beslutningen for et par dager siden. Hvis jeg ikke husker feil så skapte han jo selv kaos som tilskuer på første gatebil i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skriver så er jeg usikker, men kan ikke si at jeg husker at han kjørte på banen. Det mulig jeg har litt dårlig hukommelse, men det spiller vel uansett ingen rolle. Hadde jo trodd at jeg hadde lagt merke til han hvis han hadde kjørt på banen. Det er jo han han selv som skriver at det blir kaos med tilskuere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hercem

Som jeg skriver så er jeg usikker, men kan ikke si at jeg husker at han kjørte på banen. Det mulig jeg har litt dårlig hukommelse, men det spiller vel uansett ingen rolle. Hadde jo trodd at jeg hadde lagt merke til han hvis han hadde kjørt på banen. Det er jo han han selv som skriver at det blir kaos med tilskuere.

 

Hmm... sånn som jeg skjønner det så er det et kjørekurs og de har ikke lov til å invitere andre...... Men har du med noen kan de ikke nekte de inngang.... :rolleyes: Og har du problemer med bilen og får ikke kjørt så kan du vel se litt på før du reiser hjem... ;)

 

Og Gatebil kan ha tilskuere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår