Tomas Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Eg monterte grøftelys på min audi 80 1,8s i går. Men det er kobla sånn at eg bare kan bruke grøftelysa med nærlys eller fjernlys. Og det er jo ikkje lov. Så såg eg et innlegg på vwaudi-club sitt forum, der en meinte at det skulle gå an å koble om slik at eg kunne bruke dei med alle lysstillene, eller bare parklys. Er det nokken her som veit korleis enn gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hei. Kan jo lage en egen strømkrets til grøftelysa dine med egen bryter inne i bilen. Enkel måte å gjøre det på Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Det går jo. Men syns det er greit å bruke den originale knappen. Eg kan kanskje legge opp en ny krets fra den knappen då. Viss eg ikkje finner ut av dinna omkoblinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Legg inn ett rele som gjør at de kobler inn når du setter på parklyset.. men du må jo ha en egen av\påbryter til lysene også, siden du må slå de av når du skal bruke langlys eller nærlys..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Du må koble ett rele til som slår av strømmen til grøftelysa når du tenner nærlyset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg