THovland Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 haha. ja skal gjøre det! mulig det blir på søndag! har ikke tid før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Bakruta kan du sote ja. Bare de fremste siderutene og frontruta du ikke kan tone De fremre siderutene kan du vel ikke sote nei, men er da lov å tone dem til en viss grad? Ser bra ut dette! Ang felgvalg så tror jeg du gjorde smart i å velge de felgene du linka til..de var pene! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Bare kjør på med teip, bare du ikke tar det så mørkt. Ikke bare er det farlig, men ikke særlig pent. Politiet tar deg aldri om det ikke sees så godt. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 De fremre siderutene kan du vel ikke sote nei, men er da lov å tone dem til en viss grad? Ser bra ut dette! Ang felgvalg så tror jeg du gjorde smart i å velge de felgene du linka til..de var pene! Er ikke lov å tone heller. Er vel noen få biler som har farget glass originalt fra fabrikk, som står i vognkortet. Det er vel eneste som er lov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Bare kjør på med teip, bare du ikke tar det så mørkt. Ikke bare er det farlig, men ikke særlig pent. Politiet tar deg aldri om det ikke sees så godt. Mhm kanjs jeg skal ta å sote helt frem da. Men lav prosent. Ser jeg purken er det vel bare t å kjøre ned vinduene! haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 De fremre siderutene kan du vel ikke sote nei, men er da lov å tone dem til en viss grad? Ser bra ut dette! Ang felgvalg så tror jeg du gjorde smart i å velge de felgene du linka til..de var pene! ja tror det blir de tsw felgene der ja! Men ikke før til sommeren. Bruker de ikke i vinter likevel. Bilder har jeg låvt ja!:p Passer bare ikke allti så bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Er ikke lov å tone heller. Er vel noen få biler som har farget glass originalt fra fabrikk, som står i vognkortet. Det er vel eneste som er lov Hmmm..ja vel, da så. Trodde du kunne tone til en viss prosent jeg, men du har sikkert rett. Er lenge siden jeg leste noe om dette. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Nå greide jeg endelig å bestemme meg. Blei chrome! De ble sendt fra tyskland igår. *Glederseg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Nå trenger vel denne tråden min en liten oppdatering. Idag har jeg endelig bestilt meg felger, Valge ble på disse: http://www.purewheels.no/bildefiler/felger_pw/PWEmotionsortpolertlogo.jpg 8* 18" Sort, med maskinpolert kant. Falt for disse. Får de i slutten av uken:D Endringer som er gjort med bilen nå i det siste er vel at jeg har montert angel eyes, fått nye detaljer ved interiøret, Og sist nevnte, felgene, Angående bilder er jeg ikke så veldig flink til å ta bilder, tar meg aldri ti til å gjøre det:S Gjør det ikke bedre i dette vestlandsværet heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Fete(!!!!) felger.. Likte dem godt. Når får vi bilder av de nye detaljene dine ved interiøret samt bilen med nye lykter? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Bilder ja, bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Hei! sitter å vurderer en takvinge fra zender, noen som har kjennskap til disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Bilder først. :P Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Der har du de i 18' på en a3 Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 se deeer ja. fuste gong eg har sitt, spennanes å få dei på nå, har kje komt ennå:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg