Plastic Racer Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Min A3 hadde 19" og 50mm senk før da NudleR her på forumet eide den. Jeg prøvekjørte den, og kan ikke si at jeg merka så mye forskjell mellom 19" og 18". Hadde jeg kunnet velge, hadde jeg gått for 19" Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Har du senket? Orignalt senket. Ambition understell. :thumb Får holde foreløbig. Jeg har forresten 19' bbs ch. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Se her ja.. 19" går som #¤" på a3.. Veit om en som kjører rundt med 20" også.. Så det skal ikke være noe problem.. Morro at de med gamle bilen og felgene er på forumet ;) Har en Singel Frame fanger å selge også.. Bare å rope ut hvis det er noen som trenger en nye frontfanger... Lykke til vidre med a3 prosjektet.. Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Se her ja.. 19" går som #¤" på a3.. Veit om en som kjører rundt med 20" også.. Så det skal ikke være noe problem.. Morro at de med gamle bilen og felgene er på forumet ;) Har en Singel Frame fanger å selge også.. Bare å rope ut hvis det er noen som trenger en nye frontfanger... Lykke til vidre med a3 prosjektet.. Har du bilde av fangeren din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Tror den ser slik ut ganske temmelig fett.. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Det er akkurat denne her. Må ha med grøftelysa også vettu.. :P Viktig viktig.. ;) Den er enda fetere i virkeligheten! :) Har lyst på den fangeren selv, og du må ikke bli overraska hvis du får en melding av meg snart NudleR, må bare sjekke økonomien først. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Flott fanger der! men ja. takk for alle svarene! ble klokere nå! e enda en liten stund t eg kjøper! men takk hvertfall! Noen som vet om noen bra plasser de selger senkesett? til god kvalitet til en god penge?? :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Hva er prisen på disse fangerene? På f.eks NBS.. Vet dem bare har til A3 og A8 der, men uans.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 S3 med Bbs CH 19". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Hva er prisen på disse fangerene? På f.eks NBS.. Vet dem bare har til A3 og A8 der, men uans.. Koster vel litt under 5000kr uten catkiller på NBS. Andy_McNabb: Nydelig! :D Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 stillig fanger asså! Men tror jeg holder meg til noe rundt den gamle looken!:p prosjektet er litt på is for øyeblikk. er noe snusk me banken så er ikje så mye penger å rutle me!:P men fikser seg snart. blir vel senkesett og noen nye bremser i begynnelsen av neste uke! Lang ti på leveringstid hos powerzone? kjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Powerzone er ikke kjent for å være kjappe nei!!! Hvis de ikke har tinga på lager kan det ta tid.. Min erfaring værtfall.. Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Stemmer! har ventet leenge nå. Men er det noen som vet om 45 mm senk blir for mye på a3? passer det me 18 eller 19" da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 hei, har lest tråden din og du har potensial i den a3`n din!;) For det første: skal du ha på 19" så MÅ du senke, da senkesett (evnt. senkefjærer) er stivere, uten vil du subbe ved litt hard kjøring. Da vil jeg tro at 45mm blir pent som fy! Jeg har 235/35/19" A8 selv, og har senket 30 mm, det ble litt snaut. (Dette er en Golf 4, men har endel erfaring med A3.) Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet RS4 felgen; Alt for mange har den, og i 19" ser den ikke fullt så bra ut. Ville heller gått for BBS Ch., eller Audi A8. Da jeg kjøpte mine stod de på en S3..: kan poste bilder etterpå. Ellers er det mye du kan gjøre med en "strippa" A3.. Emblemfjerning, ser du har bestilt chromespeil, nye skilter og rammer. Enkle, men pene detaljer.. Lykke til med prosjektet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 S3 med 19".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg