Alex_1986 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Go kveld! Har en volvo 240 GL som jeg skal montere turteller på! Denne har elektronisk tenning, og lurer derfor på om jeg kan koble ledningen fra turtelleren inn på minus på coilen? Eller skal jeg montere den på "Tach Terminal" ? Selv om jeg egentlig skal montere den der, så lurer jeg på om noe kan ta skade om jeg kobler turtelleren til coilen istede!? Kan man da skade hjernen? Dette haster! Så takk for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Du kan koble den på signal til coilen, evt direkte på signal ut fra fordeleren om du har giver der. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Du kan koble den på signal til coilen, evt direkte på signal ut fra fordeleren om du har giver der. Det er samme om han kobler på coil eller fordeler. Coilen er koblet til fordeler. forøvrig tror jeg de nyere 240'er alle har kabel allerede lagt opp til turtelleren. fordelen med å koble på coil vs. fordeler, er at du slipper å legge en kabel over sammen med veivhusventl elns. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 ligger klar ledning i de fleste ja. Plug and play bare det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 ligger klar ledning i de fleste ja. Plug and play bare det:) ligger vel bak spidometere?? en hvit me rød stripe på... menere eg den er de sigan til turteller på Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg