Evolve Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak på slanger/koblinger til 19T turbo? Altså slanger til olje og vann! /Andreas Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Tess Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Har de koblinger også? Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Koblingene er ikke det største problemet, men bør helst få tak på originalt returrør. Tess har nok koblinger som passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Tess har koblinger og varmebestandige slanger. Hust å spesifisere nøye hva det er til, så du får slanger som tåler både olje og varme. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Da blir det vel en telefon til TESS i morra! Takker for svar! :) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 ships verft om du har noen i nærheten da, dei har sånt som tåler en del trykk oxo Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 http://www.bilforumet.no/topic/119200-vannolje-rør-b230fk/?do=findComment&comment=1303117 Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hvis det er noen som har, så SKRIK UT!! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Bump Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 den linken du har satt ut blir feil.... du sier ikke at du ønsker deg SLANGER.... rør finnes det egentlig drøssevis av, men Mitsubishi og Garrett bruker litt forskjellige flenser og rør på oljetrykk&retursiden. Med andre ord; Spesifiser hva du er ute etter... Slanger eller rør? Mitsubishi eller Garrett? ;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg trodde nemlig ikke at de orginale vann/olje rørene til turbo passet siden jeg har 19T turbo, men etter en liten prat med Turboperformance så viste det seg at de nesten er bolt on, bare noen rør må varmes opp å bøyes litt. Så istedet for å kjøpe nye slanger/koblinger så prøver jeg heller å få tak på slike vanlige rør m/koblinger:) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 med andre ord trenger du oljetrykk og retur til mitsubishi-snurre;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 + vann Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 hvis du absolutt må ha dem, så kan du gå på volvo og skaffe dem...det tar 3-4 dager og hentes fra sverige. Gjorde det selv under min Garret til Mitsubishi-konvertering. Mener Oljetrykk og retur kosta meg 630,- totalt... billigere enn Tess som skulle ha 1000,- bare for trykkslangen UTEN koblinger... :) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.