Gå til innhold

Eleanor??

Ranger emnet


Torgis

Anbefalte innlegg

Og for de som ikke skjønner kodespråk:

 

Bilen fra filmen "Gone in Sixty Seconds", med Angelina Jolie (Mr. and Ms. Smith) og Nicholas Cage (Con Air, The Rock), som kalles Eleanor i filmen, enhjørningen til hovedpersonen, Memphis Raines (Cage), den han aldri fanger, en 1967 Shelby GT500 (nesten lik som den Steve McQueen kjører i Bullitt, forskjellen er at han kjører en Shelby GT350).

Det er altså Shelbys versjon av Ford Mustang (Fastback) det er snakk om.

 

 

EDIT: Trådstarter har rettet opp litt av kodespråket og fjortisstalken nå..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen fra filmen "Gone in Sixty Seconds", med Angelina Jolie (Mr. and Ms. Smith) og Nicholas Cage (Con Air, The Rock), som kalles Eleanor i filmen, enhjørningen til hovedpersonen, Memphis Raines (Cage), den han aldri fanger, en 1967 Shelby GT500 (nesten lik som den Steve McQueen kjører i Bullitt, forskjellen er at han kjører en Shelby GT350).

Det er altså Shelbys versjon av Ford Mustang (Fastback) det er snakk om.

Må være litt kverrulant her jeg også da...;)

Bilen Steve McQueen kjører i Bullitt er en 1968 Fastback GT 390, ikke en Shelby GT350.

 

Så over til det trådstarter spurte om, det er et par tråder som ble startet for ikke lenge siden om denne bilen. Skal være noen bilder i de trådene også.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spore helt av her, men er jeg den eneste som begynner å bli mektig lei alt styret rundt "mustang" shelby gt500?

Har jo blitt den nye fjortistralla ala skyline og supra. blir liksom ikke kult å ha det når det blir så mye fuzz rundt det mener jeg. hva er ditt syn på dette bullit_mustang?

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper aldri Shelby GT 500 bli en slik "fjortissbil" som Skyline har blitt etter The Fast And The Furious (noe jeg ikke tror den blir). Men når det er sagt så må jeg også si at jeg liker Skyline godt for at det er en bra bil og den ser også bra ut.

 

Men det er klart at Shelbyen som er blitt kalt Eleanor har fått mye oppmerksomhet etter Gone In 60 Seconds, men jeg kommer nok aldri til å bli lei av den bilen p.g.a. at det er en fantastisk bil.

Men jeg liker fortsatt de gamle og originale Mustangene best, som de originale Shelbyene og Fastbackene.

 

EDIT: er fullstendig klar over at det der er den originale "Eleanor".

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være on-topic, du tenker ikke på den som var på Gjøvik under den konsertgreiene i midten av juni på CC..?

Var vel en på Raufoss som dro frem sin "kopi" (jeg gidder ikke følge med på diskusjonene om hvilken bil det er, og hvorfor den ikke ligner på den ekte, som ikke var med i filmen, osv) av den som var i Gone in 60 Seconds.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår